• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • lillprinsessan

Funderade på något sånt här, fast inte ett torn utan en trappa... Om ni förstår mitt svammel...

• Nina82

jaha va fin den va.. det kommer säkert att bli bra.. kanske ska fråga on som ska göra tårtan om kanske kan göra något sådant me.. kul tycker jag

• lillprinsessan

va roligt att du tyckte om den!

• GretaG

Vilken schysst tårta.
    Tja vi har inget så vintertema i vårt bröllop. Men vår tårta är kritvit (sugarpaste) liknar den tårtan på bilden bara det att vi har den kvadratisk istället för rund.
    Sidenband i rosa och brunt som är i vårt färgtema...

Men den tårtan var verkligen en vintertårta!

• Liah

Vi har ingen vinter tårta vis ka ha chokladtårta.

I morgon är det dags för försök nummer två med att hämta ringarna. Ska dessutom hämta presenterna till dem som är med och hjälper till.

Greta G: Önskar er lycka till i helgen och hoppas att ni får en underbar dag.

• Hemlig brud 07

Idag har jag gjort mycket.

Ändrat kryssningen till mitt nya namn.
    Hittat en ny topp att ha på mig - RÖD.
    Fått förlovningsringen putsad - så fin nu. Nu får den vänta tills 17.
    Köpt underkläder - tyvärr före topp köpte, så de kan jag inte ha då, men nästa kväll i alla fall.
    Köpt strumpbyxor. Ska jag ha mönstrade eller helt svarta? Får testa.

Köpt blommor till en bukett. Var till Fröken Knopp i stan. Hon har fått pris för att göra så fina arrangemang i sm för något år sedan. I hennes skyltfönster hade hon gjort brudbuketter av sidenblommor - såg så riktiga ut. Så jag köpte lite och ska nu få till det själv hemma. Får se hur det blir.

Nu är det snart dags och allt är nästan klart. Inga stora grejor kvar i alla fall.

• korall

frågar igen, vad ska ni ha för blommor i buketterna?

• anneluttan

korall.

Jag ska ha ett fång av mörkt, mörkt lila kallor. Ett band i guld ska knytas runt.
    Vad ska du ha?

• korall

anneluttan: det är det jag inte bestämt mig för än... börjar känna lite panik över det, för bröllopet är om en vecka! fundera på tulpaner, men vill ha nåt roligare än bara en vanlig bukett. ska träffa floristen imorrn och höra mig för.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3