• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Liah

Här snöar det för fullt, hoppas bara att den stannar kvar i några veckor.

Var på första provning igår. Lite svårt att se när sömmarna är vända åt fel håll, men den kommer att bli jättevacker. Min m2b var också och provade sina kläder och det kommer att bli jättesnyggt.

Stormis:
    känner också lite så att det kanske känns tomt efteråt. Känns det så får jag nog överväga om det blir 30års fest i alla fall.

Nina82:
    Vi åker till Rom i två veckor.

• Stormis

Har fått besked om att min ring finns at hämta på tisdag nästa vecka. Hoppas att det går att sätta ihop dem då och att de ger mig ett bättre pris. Undrar dock hur de har gjort, har ju inte lust att betala 11000 kr för en ring som de har "slipat" till. Hoppas verkligen att de har tillverkat en ny! Dessutom fick min blivande fel font i sin ring. Inte så att man kan sudda ut det direkt och göra om. Spelar väl eg inte så stor roll, men irriterande!!

• Liah

Stormis: Åh vad otur ni haft med ringarna. Tycker att ni ska kräva ersättning om de inte erbjuder sig.

• lillprinsessan

Ni borde få dem gratis!

• Stormis

lillprinsessan:
    Tack för tipset. Skall lögga fram det förslaget och se vad de säger Kan jag hälsa från dig

• lillprinsessan

Visst, det tycker jag! Säg att jag är en expert!

• Snöpinglan

Visst går dagarna extra fort just nu? 36 dagar kvar, och en del kvar att göra. Dunderförkyld dessutom, så jag hoppas att inte mina kära vänner fått för sig att kidnappa mig just denna helg!? Håller tummarna för att det inte är så.

• Liah

Nu har servetterna anlänt. De är enkla men så snygga. Bara våra namn och datum i guld skrivet på dem.

• Stormis

Ringen finns på plats, ska bara hämta dem i veckan. Var och kollade på den i fredags och det var superfin, dessvärre verkar de inte så pigga på att rabattera den. Oväntat...

Klänning med bolero blev klara i helgen, så jag skall bara försöka hitta lämpligt tillfälle i veckan för foto så skall ni få se sen!

13 dagar kvar!!!!!! Fuskigt att vissa av er har så lång tid kvar, känner att jag inte vill lämna ruset än

• Cordelia

Fick hem tiara och örhängen i fredags. Jättefint tillsammans! Har provuppsättning i veckan, så det ska bli kul att dem lite mer "på riktigt". Fast tiaran är busfin även till vanlig hästsvans :)

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3