• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Hemlig brud 07

Vinterbrud - ser att ni gifter er samma dag som oss. Roligt! Du ska se att du får ihop allt sammans tillslut. Andas lungt!

• Vinterbrud feb -07

Hemlig brud 07
    Ja, vi gör visst det :)
    Det är fö jag som skrev på din sida ang kallorna. Jag ska ha röda kallor :)

• Cordelia

Nu fick vi äntligen vårt vigselpapper. Hindersprövning nr2 kom uppenbarligen fram.

Däremot så fick jag veta att åtminstone en inbjudan till inte kommit fram. Mamma (vi har osa till våra föräldrar) hade fått tillbaka den från Posten för de kunde inte hitta adressaten. Så jag fick panikringa till henne och meddela att hon var bjuden på bröllop. Vi har gemensamma kompisar som också är bjudna och hon hade börjat fundera på varför hon inte fått någon inbjudan. Usch vad hemskt. Hoppas nu bara inte att det finns fler vilsna inbjudningskort därute...

• Cordelia

Din hippa låter jättehärlig, GretaG. Jag blev kontaktad angående att ge ut lista på de manliga deltagarna på gästlistan, så åtminstone fästmannen lär få en svensexa. Får se hur det går för mig. Pendlar mellan nyfikenhet och, tja, nyfikenhet.

• lillprinsessan

Flickor, jag börjar bli lite orolig att det inte ska hinna komma någon snö. Vad tror ni? Skulle verkligen vilja ha en gnistrande vit bröllopsdag.

• GretaG

Alltså, det hör med snö...Jag bor i Skåne så jag e nästan helt säker på att det inte blir nån snö :(
    Eftersom solen stiger högre blir det oxå varmare så då blir det dåligt med snö, enligt en metreolog på nyheterna idag. Under har ju skett så vi håller väl tummarna va?? ;)

*håller tummarna*

• lillprinsessan

*håller tummarna*

• Liah

Jag vill också ha snö, kanske hinner det komma lite till.

• Vinterbrud feb -07

Man börjar ju bli lite orolig för snön.. Vi har haft snö fram till igår morse, vitt i träden och såå fint! Precis som man vill ha det! Men så började det regna.. :(

• lillprinsessan

Åhh, va tråkigt. precis så man får hopp om snö och så försvinner det.. typiskt..

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3