• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Nina82

Fyller på..

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud
    17 Feb: Hemligbrud
    24 Feb Cordelia
    24 Feb Nina82

• Nina82

Vi har kvar festprogram men det fixar min moster, bordsplacering, samtal med prästen. tro nog allt är klart annars. snart är det dax girls..

• lillprinsessan

Har kvar ring, skor till mig och min m2b, festprogram, vigselprogram, bordsplacering, placeringskort, dekorationer, en hel del kvar här faktiskt...

• GretaG

oooh e jag först ut i det här gänget??? :D

Jag har en del kvar:

*Klänningen
    *Festprogram
    *Samtal med prästen
    *Presenaskarna till gästerna (innehållet)
    *Skriva ut vigselprogrammet när vi haft samtal med prästen
    *Näbbklänningen
    *Bordsplaceringskarta
    *Musiken, spellistorna ska ordnas

• Hemlig brud 07

Jag har inte så mycket att göra överhuvudtaget. Det jag har kvar är att fixa med blommor. Allt annat är klart. Men .... jag kommer nog att dubbel och trippel och quatro kolla allt upphöjt i två innan jag är helt nöjd - om jag nu blir det.

• GretaG

wwwuuuaaah jag sitter o skriver ut OMSLAGEN till festprogrammet...vilket jobb...vågar inet tänka på när jag ska skriva ut häften sen...wwwwuuuh :D men fint blir det

• Liah

Uppdaterar så alla kommer med

10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud, Hemligbrud, lillprinsessan
    24 Feb Cordelia, Bride 2007, Liah, Nina82

• Vinterbrud feb -07

Har oxå kvar en hel del..
    Satt igår kväll och pysslade med pärmen på vigselprogramen. Imorgon ska jag och min syster åka till festlokalen och kolla upp hur man kan ha borden.
    Känner mig mest av för tillfället.. Strul på jobbet.. Vår stackars toastmaster har brutit handleden idag! Och min svärfar väntar besked imorgon, man har hittat en tumör i halsen på honom.. :(

• brudis jo

Brudisjo 10 feb också!
    KRAM

• GretaG

Vinterbrud 07 - ah stackarn...jag kan säga att jag vet hur det där känns.
    *kraaam*

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3