• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Stormis

Ska den poleras i 26 dagar? Då blir dte inte mycket ring kvar... Hos oss sa de att man bara kan komma in med den dagen innan. Å andra sidan så är det ju fel på min ring och de har aldrig varit med om det förut...

Nu är iaf bordplacering spikad och gjuten i sten så gud nåde den som går och blir sjuk. Då får man banne mig sitta och hosta på sin plats!! Det är ju typiskt, men som sånt händer förmodar jag. Vigselprogram liksom festprogram också printat, stämplat och häftat, dvs klara!

18 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!

• GretaG

Ja du min ring ska poleras ordentligt ha ha. Nä men jag skulle korta ett pärlhalsband oxå som jag köpte men som blev för långt. Så det är nog därför det tar sån tid. De frågade om jag hade brådis med det o jag sa att bara jag får det innan dagen D. :D

Så min ring kommer glänsa för allt guld i gruvan...mohahaha får lägga solbrillor på platserna i kyrkan :D

25 dagar kvar...wihiiii

• Liah

Äntligen ska jag få fara och prova min klänning. Hade fått fara idag, men jag vill att min tärna ska kunna föjla med så jag håller mig till i morgon. LÄngtar nått så fruktansvärt.

• GretaG

JAg vart o köpte underkläder idag. Köpte världens finaste strumpeband med en liiiten liiiten blå rosett hihi.

I morgon ska jag provaklänningen igen...jihaaa vad spännande

• Cordelia

Var och provade min tiara förra veckan. Jättefin och så "slingrig" som jag tänkt mig. Beställde till örhängen, så de fick behålla den en vecka till. Ska bli kul när jag väl får hem den!

• GretaG

Oooh jag ska oxå ha en tiara...däremot vet jag fanken inte om jag ska ha örhängen o vad för slags...anragligen blir det utan...

• GretaG

Provade min klänning idag...den e inte klar men fick se hur den kommer att se ut när den är klar...så fin o den e min min min min!
    :D
    Känns ju ruggigt konstigt dock...känslan går inte att beskriva men det känns overkligt, JAG SKA GIFTA MIG!!! :D:D 23 dagar...

Hur går det för er tjejer?

Värsta höstvädret, vart e snön???

• Stormis

He he, nedräkning i min kalender. 18 dagar kvar...
    Fast det känns lite tomt, skall allt vara över sen? Nä, självklart inte, då börjar vårt liv bla bla, men ni fattar vad jag menar? Hoppas jag... Är jag störd? Men allt fixande sedan ett halvår tillbaka och så *puff* så är det bara borta! Ska nog ordna ny fest sedan...

• Nina82

Åker till tyskland på lördag för att ihandla dricka till festen.. ska försöka att ta mig till kalmar så jag kan prova klänningen.ha ingen tid när jag jobbar hela tiden. känner me lite så att sen är allt över, fast inte det blir ju en resa till värmen i 2 veckor sen. vart åker ni på bröllopsresa.

• GretaG

Jag hoppas verkligen inte att det kommer att kännas tomt. JAg hoppas och tror att man kanske får en sån myskänsla...
    VI hade vår präst här på besök hon är verkligen världens mest underbara präst. Ska blir så roligt att lyssna på allt hon kommer att säga...
    Vi har ju valt en präst utanför vår församling...hon döpte vår dotter o jag fastnade för henne redan då o bestämde att den dagen jag gifter mig...

O snart e det dags...23 dagar :D

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3