Möhippan .-D
Jo det va ju så att jag skulle till frisören i lördag med mor och syster, men så när jag och min kompis kom till mötesplatsen så sa hon att vi inte skulle ditt, då förståd jag att dom skulle ta mig. så vi åkte in till stan där jag fick ett par snowjoggers och en röd och gul norrlandsguldsmössa, och fick mitt första uppdrag. Så då gick jag ner till JC (sprang nästan)och hämtade mitt andra uppdrag coh så fick jag ett packet röda underkläder, så det la jag i min korg som jag hade fått me, nästa stop, va hos 2 tomtar där fick jag cider och nytt uppdrag, in på rågårds nytt packet en jätte rosa genomskillig tröja, sen in till brio nytt packet där va tiaran, sen träffa tomtarna igen vätskepaus sen till guldaffären där jag fick jättefina plast smycken som låg så fint på en binda (jobbar inom vården)sen till pressbyrån fick en korv men va inte hungrig, sen till kapphal där fick jag strumbyxor ett par jätte oranga och ett par svarta i nät. och i det uppdraget så låg det en nyckel till ett fack på domus, hittade ju aldrig rätt men när jag väl gjorde det så va det en stor skylt med mitt namn på, så jag satte på mig den och gick till busstationen där en bil väntade på mig så vi åkte en bra bit, när vi kommer fram så stå alla och vänta på mig och 3 tomtar som åkte me, men dom sa inte ett ljud. så då fick jag åka snowracer bakom en häst skit kul. sen in istalle drack varm chokland med mintu i mm gott. sen i till hon som bor där, då fick jag klä på mig mina fina kläder som jag fick på stan, så åt vi mat, jag fick svara på frågor, sen ner till pizzerian där jag fick baka pizza jätte skoj, sen blanda drick sen åkte vi till en annan kompis då sjöng vi kareoke, sen åkte vi till stan. åh det va en sån super rolig dag och jag bjöd verkligen på mig själv.
Nu känns det verkligen som att man ska gifta sig när man ha fått sin möhippa.. på lördag är det 3 veckor