• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • GretaG

Nej inte är vi på bröllopsresa.
    :D

• Liah

Hejsan tjejer!

Nu är jag tillbaka från två härliga veckor i Rom.

• GretaG

Hur hade ni det i Rom? Hur vart vädret??

Vi åker den 29:e till Paris, bara jag o mannen. Ska bli underbart!
    Längtar!:D

• Liah

Vi hade det jättebra. Vädret var helt ok, mest soligt, bara några dagar målningt och två dagar med lätt regn men det regnade inte mer än någon timme.

Åh, paris. Låter underbart, hoppas ni får en trevlig resa.

• GretaG

Ja Paris är underbart. Vi vart där i somras juh. Men nu åker vi utan dottern så nu kan vi få se Paris by night oxå.

Jag älskar PAris o skulle kunna bo där...

• Liah

Har aldig varit där, men syrran var där senast förra helgen. Skulle vilja åka dit, och ta syrran med mig för jag kan inte franska.

• GretaG

Jag kan rekommendera Paris. Jag tycker att staden är så romantisk utan att man egentligen behöver anstränga sig. Men det ligger ju i betraktarens öga helt klart.

Paris resan är dock inte vår officiella smekis utan jag fyller 30 om cirka 2 veckor så det är min födelsedagspresent från min man.
    Vi åker till Nice en månad. Vi åker i mitten på maj. Vi har hyrt en lägenhhet där med pool o terass med grym utsikt över Nice. Då åker vi hela familjen med bilen ner. Ska bli skiiit roligt! Som vi längtar! :D

Hur känns det för er att vara gifta nu? Känner ni nån märkbar skillnad?

Vårt liv gick ganska snabbt tillbaka till bvardag eftersom vi har en dotter...men vardagen måste vi lära oss att älska hihi :D

• Liah

GretaG: Häftigt då fyller 30 ungefär samtidigt. Nice låter också underbart.

Att vara gift känns ingen skillnad mot vad det var innan egentligen, det som känns mest annorlunda är att jag bytt efternamn.

Det var jätteskönt att få njuta av varandra i två veckor direkt efter bröllopet, men nu är det vardag igen.

• GretaG

ahaaa du gifte dig i en lila klänning...så fräckt! Fin bukett BTW. Tycker den lila färgen e otroligt fin.

• Liah

Japp, jag passar inte i vitt och jag gillar inte vitt heller. Var lite orolig över att buketten va vit, men jag blev jättenöjd när jag väl såg den.

• GretaG

Liah - de vita blommorna på buketten såg ut o vara vaniljfärgade vilket jag tyckte var väldans fint juh.

Jag vart oxå orolig för att gifta mig i vitt men det gick bra ha ha. JAg blev ju gift :D

• Nina82

Nu är jag hemkommen efter 2 veckor i Goa. Vi ha haft det så underbart skönt.
    Bröllopet va verkligen en hel lyckad dag, jag va hur lugn som helst tills vi skulle gå in, men sen gick det bra, det gick jätte fort tycker jag.. när micke pratade till mig så började jag skratta, det gjorde jag även när vi övade haha, men det gick bra endå. Festen åh den va så bra och alla hade så roligt alla dansade me alla. Presenterna som vi fick va jätte bra, inga vaser eller brödrostar.. nä det va bra och så fick vi ganska mycket pengar me.
    Och såklart jag va ju så vacker, alla va det.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3