• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Pumpalot

Hej tjejer,
    ville bara säga att det finns bilder och en liten berättelse om vår stora dag på canavan.weddingannouncer.com
    Hoppas ni alla hade en lika fantastisk bröllopsdag som vi!

• GretaG

Pumpalot - vaaad fina ni var! O ni hade snö, så myssit! Grattis igen!

Ska definitvt spana på tv3 mars :D

• Stormis

Så där ja! Nu finns även vi på nätet med lite bilder:

www.stormis.zoomin.se

Superkul att så många lägger ut sina bilder. Känns som pricken över i:et när vi följts åt så länge. Blir liksom ett värdigare avslut så Ni är alla jättefina och jag hoppas att ni haft det lika bra som ni är vackra.

TV3 - har jag missat nåt

• Hemlig brud 07

Stormis - så fina ni var. Gillar verkligen din krona.

Vill också lägga ut mina bilder, men jag vill att tackkorten ska komma ut till släkten först. De borde ha dem i låddan på onsdag. Eller ska jag lägga ut dem redan nu?

• Pumpalot

Stormis jag och min man var med på "du är var du äter" och finalen var vårt bröllop. Visas 22 mars :D

• Pumpalot

Stormis gillar också kronan - jätte fint!
    Din håruppsättning var också skit snygg!

• Stormis

Pumpalot:
    Aha! Då vet jag, vad skojigt!!

Alla:
    Tack för all vänlig beröm, det värmer ett kallt februarihjärta (kallt enbart pga väder, inte brist på kärlek!)

• Stormis

Hallå - är alla på bröllopsresa nu eller? Tycker att det är lite tyst från er...

• Vinterbrud feb -07

Vi bara njuter av att vara gifta.. ;)
    Jag är då inte å reser, jag har varit hemma med sjukt barn.. Och nästa vecka har vi 2 födelsedagskalas så jag har bara hoppat på nästa planering :)

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3