• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Vinterbrud feb -07

Nu är jag oxå fru..! =)
    En sån otroligt underbar dag så jag finner inga ord! Lr så stjäl jag min tärnas beskrivning från hennes tal; magnifikt...!
    Återkommer med berättelse =)

• GretaG

Grattis hemlig brud 07. Visst e det heöt ljuvligt!?

• GretaG

Var och ansökte om nytt pass idag. Spännande! Med mitt nya efternamn. Om en vecka får jag mitt nya pass...spännande!! :D

• Nina82

Hemlig brud 07
    Vinterbrud feb -07

Grattis till er tjejer.

PÅ lördag är det min tur..
    Kan inte sova kl är 02:23 ska gå upp tidigt resten av veckan så jag kan lägga mig tidigt på fredag så jag orka me dagen.

• Nina82

GretaG
    visst är det kul...
    fick mitt visa kort idag i mitt nya efternamn..kändes lite konstigt men man vänjer sig ju

5 dagar kvar tills man är fru och 7 dagar kvar tills man sitter på ett plan till Goa UNDERBART

• Nina82

lillprinsessan

Grattis till dig

• Liah

Nina82: Är ni klara med allt?

• Nina82

Liah

Det som är kvar att göra:
    Hämta kläderna (onsdag)
    Naglar (fredag)
    Vigselprogram (torsdag)
    Frisören en sista gång (torsdag)

Men vi börjar bli klara, men känner mig jätte stressad denna vecka, vi ha inte övat på att dansa.. men det gå säkert bra haha.. Måste städa och göra iordning hemma för det kommer gäster som ska sova hos oss.

Hur gå det för dig, är det lite småfix kvar för dig me??

Vilken tid vigs ni?

• Vinterbrud feb -07

Tack, Nina82!

Idag har vi varit och fotat igen! Så vi har fixat frisyr igen.. På med klänning och frockcoat igen.. Lite jobbigt, men vi fick en hel del fina bilder så jag är övertygad om att d var värt det!
    Vi hann nämligen inte ta så mkt utebilder i lördags som vi hade tänkt och fotografen undrade om vi kunde tänka oss en dag till. Och han är verkligen superduktig så det var ett erbjudande som vi inte kunde tacka nej till!
    Ska ta och upptatera hemsidan så fort vi får lite bilder.. Men gå gärna in och läs talet som mina tärnor höll, det var underbart!!

• Nina82

Vinterbrud feb -07

Va är det för sida man gå in på då?

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3