• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Nina82

Idag är det dax.. är ganska lugn..väntar på skjuts till frisören.

Liah:
    Lycka till idag.. kram

• Stormis

Vad glad jag blir av att ni hållit igång tråden under min bröllopsresa! Kom hem häromdagen och har ju massor att skriva, men det får bli senare. Hoppas iaf vi kan hålla igång tråden ett tag till så att vi kan dela med oss av lite bilder och så. Hade ju varit skoj att se resultaten av allt nu när vi förberett oss tillsammans under så många månader.

Först måste jag bara försöka läsa ikapp tråden...

PS Vårt bröllop var iaf hur bäst som helst!!!!

• GretaG

Grattis till er som blir fruar idag!!!

:D

Stormis, skönt att ha dig tbx! :D

• Liah

Tack tjejer och jag hoppas ni hade en lika bra dag som vi hade Nina 82. Är fortfarande lite bland målnen och minns inte så mycket av vad som hände. Var lung som en filbunke fram till vi kom till kyrkan sedan är allt ett blurr tills vi kommer till festen. Men det återvänder nog under det närmsta dagarna.

Kram på er!

• Hemlig brud 07

Nu är våra kort på posten. Snart är de hemma hos mig. ÅÅÅÅ vad jag vill ha dem NU!

• GretaG

Hej tjejer!

Jag snodde ihop en hemsida lite fort så att ni kan få se lite bilder på vår dag.
    En ny förbättrad variant med en egen domän kommer såsmåning om men håll till godo! :D

file://localhost/Users/Nellie/Webbplats/6863D7FE-2F53-4E07-8D46-BAC5ACD2F707.html

Lägg denna tråd i mina favoriter

Tidigare svar 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Annons: klicka för mer information

Svara på inlägget

* Den gyllene regeln, skriv alltid nya inlägg så som du själv vill bli bemött, alltså med god ton och respekt, läs noga forumets regler & policy här
    * INGEN REKLAM! Denna community får inte användas för att göra reklam om något du erbjuder, med andra ord tipsa om dina tjänster eller produkter. Se punkt 6 samt 7

Signatur: GretaG
    Ikon:

• GretaG

oj! Vad var det för text som kom med???

• Snö brud

Det funkade inte att se bilderna

• GretaG

ja teknikens under. Ska försöka lösa problemet!

För på min dator funkar det.

• Nina82

Hej nu ar jag gift brollopet va sa underbart, berattar mer sen. ar i Goa nu ha det underbart, mycket varmt minst 30 grader. hoppas ni andra som gifte er den 24 hade en bra dag. laser mer har nar jag kommer hem. ha d gott alla

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3