• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • GretaG

ooooh vad jag hatar vår skrivare. den har bråkat med mig hela förra veckan o idag...ja då har den mage att gå sönder!!! *sliter av mig håret*

• Nina82

GretaG

Är du nervös, för det är väl på lördag du gifter dig? Lycka till och ha en toppen dag *kram*

• GretaG

Ja jag gifter mig på lördag...ja jag e skitnervös o ängslig...min förlovningsring är borta!!! :(

• Nina82

Hjälp!! va ska ni ha för brudvals, ingångsmusik??
    behöver lite förslag

• korall

Hej tjejer!!

Länge sen jag tittade in här, men nu när det närmar sig behöver jag ventliera lite.

Har inte valt blommor än, vad kommer ni andra ha som klarar kylan? och inte är svindyrt bara för att alla hjärtans dag infaller nästan samtidigt.

Musik, vi kommer ha brudmarsch (f. mendhelsson) till ingångsmusik och drottningholmsmusiken till utgång. båda är väldigt klassiska men vi tyckte de var fina! Till valsen ska vi ha "Du fyller mitt sinne", den svenska översättningen på Annie´s sång, den kommer även att sjungas i kyrkan.

• lillprinsessan

Vi ska ha elton johns "your song" på piano som ingång. Som utgång ska vi ha Star Wars main theme.

• GretaG

Som ingångsmusik ska vi ha en traditionell som Mendelsohn och som utgång blir det amazing grace.

• GretaG

halli hallå...det e två dagar kvar för mig...jag tror jag blev klar med att som måste göras igår...

kan det vara så bra??? :D

• lillprinsessan

Eftersom vi alla ska gifta oss i februari så undrar jag och någon har "vintertema" på tårtan? Om ni har tårta förstås.. Får man se en bild?

• Nina82

inte jag ska ha vanlig tårta, vit borten med röda rosor.. ska du ha det.. ha du bild man kan få se??

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3