• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Bride 2007

Idag har jag bokat tid för att göra en secret box.. tror min man kan uppskatta det:) Tror att man själv kan mysa lite när man tittar tillbaka om typ 15 år på hur ung och fräsch man faktisk va! :)

• GretaG

Spännande med secret box!
    Jag var inne på en sådan men tiden har runnit o jag har helt enkelt inte hunnit. Han får ha det när han fyller år istället.

Jag filurar på en morgongåva till min sambo...förutom "jag älskar dig boken"
    När när ska jag komma till att göra den tro...18 dagar kvar tills det smäller.

Ska prova klänningen idag igen. :D

• Stormis

Var och hämtade min ring idag. Fick den inte gratis... Fast 600 kr rabatt är ju alltid nåt. Strålande fin iaf, vill prova den, men SKA inte!!!!! Lika bra att börja öva med tålamodet, är inte så bra på det

• Vinterbrud feb -07

Stormis

Va skönt att du har fått den nu!
    Men hur tusan kan du hålla dig från att prova?? Jag har då provat min flera gånger redan :D

Jag har äntligen fått min klänning! Men så kan jag inte ha korsetten jag hade tänkt, för den är för hög i ryggen! Så imorgon måste jag ge mig ut på underklädesjakt igen..

Hur mycket har ni andra kvar att göra nu?

• Cordelia

Troligen alldeles för mycket. Men den här veckan är det vigselmusik som gäller. Pratar med ett kompispar om vilken sång de ska sjunga innan vigseln samt försöker bestämma in- och uttågsmusik.

• Liah

Vi ska träffa prästen på torsdag. Sedan ska vi boka resan i helgen. Längtar nått grymt. Sedan blir det väl musik och festprograms arbete.

• GretaG

Var och provade klänningen idag. Den är snart färdig. Så fin den blir.

Jag har en del kvar att göra som:

Skriva ut festprogrammen
    Hitta en ny psalm
    Skriva ut vigselrpogrammen
    Fixa en liten brudväska
    Fixa presentaskarna, innehållet e klart men sidenband till dem...

Ja o en massa mer...

Klänningen ska ju bli klar för sjutton...:D:D:D:D

• Stormis

Vinterbrud feb -07:
    Jag han en blivande som vaktar den som en hök... he he

Med 10 dagar kvar är arbetsmoralen allt annat än på topp om man säger så. Har precis beställt en morgongåva till mannen med stort M och har en lista på vad som är kvar att göra. Känns just nu överkomlig, men det rasar nog över mig snart.

• Liah

Idag ska vi få hämta våra kläder. Är så spänd på hur allt ser ut.

Ska köpa dekorband till sambons mantel och sedan blir det fram med symaskinen.

• Liah

Klänningen blev helt underbar och sambons kläder blev ursnygga.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3