• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Cordelia

Liah: Menar du att Toastmastern eller värdparet skall vara DJ? Spontant känner jag nog att om de inte är väldigt intresserade av musik så kanske det inte blir väldigt bra blandning på låtarna... Beror väl på vilken sorts anläggning man har också, men det låter som om man lätt bokar upp en kompis till att stå och mata cd på en fest där de hellre hade dansat. Fast man kan ju alltid turas om.

Vi har letat DJ på Eniro, för de vi kände till var uppbokade. I februari. Undrar vad mer som händer då...

• Stormis

Hello dears! Nu är jag åter hemkommen efter lite konferens med jobbet (var i Alperna och med tanke på att det inte ens fanns snö där nere så är nog hoppet borta här...) och har nu läst ikapp. Hinner ju hända mycket medan man är borta!

Listan:
    3 feb : Stormis = JAG är först ...gulp...
    10 Feb :GretaG
    17 Feb: Vinterbrud, Hemligbrud, lillprinsessan
    24 Feb Cordelia, Bride 2007, Liah, Nina82, Snöpinglan

Har äntligen fått till alla osa, skall skriva ut bordsplaceringen idag så nu sliter vi vårt hår eftersom vi är några flickor för mycket och kan inte bestämma oss för vilka som skall få kvinnliga bordsherrar .

Vigselprogramet skrivs ut idag.

Oj oj inte ens 3 veckor kvar!!!!

PS Min ring kom till slut, men när vi skulle hämta den i går så passade den inte med de andra ringarna (har en Fusion fr Georg Jensen där man hakar i ringarna i varandra)!!!!!!!! Tog över två månader att få den och nu är det bara 3 veckor kvar och den går ej att använda... Skall bli intressant att se hur affären löser detta. Ser en rejäl rabatt framför mig

• GretaG

Ojsan Stormis, snart dags för dig. Attans jag som trodde att jag fick vara först ut :D:D:D
    Ja hur ska affären lösa de med ringarna...jisses jag hade vart heeelt galen, men det e ju jag hi hi. :D

Vi ska ha ett litet planeringsmöte o n helt plötsligt vet jag inte vad jag ska ta uppp...mohahahaha :D

GretaG i ett nötskal...

• Liah

Cordelia:
    Nej, dj skulle jag inte kalla det. Vi kommer att göra iordning några cd-skivor med den musik vi vill ha och sedan behöver de bara sätta igång den och byta när en cd är slut. Och det klara ju vem som helst.

Stormis:
    Vad skönt att ringen kom. Det är ju lite nervigt när saker inte kommer i tid.

• lillprinsessan

Äntligen har jag hittat en ring!
    Äntligen har det kommit snö!

Börjar känna mig lite lugnare när saker och ting ordnar upp sig.

• Cordelia

Liah: Aha, du menade cd på det sättet. Det blir säkert jättebra!

• Stormis

Liah:
    Ja, den kom, men den går ju inte att använda!!!! Väntar på att de skall ringa mig idag, får se vad de hittar på. Hoppas verkligen att de kans fixa det i tid, annars kommer liksom fel ring att välsignas...

• Liah

Lillprinsessan: Hoppas bara snön ligger kvar.

Stormis: Åh vad frustrerande det måste vara. Hoppas verkligen att du blir kompenserad för deras misstag.

• Stormis

Var inne i ringaffären idag igen... Inga besked. De skall skicka min ring (inkl förlovning) till Danmark där den görs för at undersöka saken. Hon i affären såg ganska nervös ut när vi kom. Vet inte om det är bra eller dåligt... Så nu är jag utan förlovningsring i minst en vecka. Hur tomt som helst!!!!!!!!!!

• GretaG

JAg är oxå utan förlovningsring...min är på polering inför bröllopet så även den ser ny ut juh...:D
    Man har fått frågan "Skulle inte du gifta dig?"
    Jo
    "Jaha men du har ju ingen ring...

DEN ÄR PÅ POLERING!!!

Men om 26 dagar så har jag båda mina ringar...hihi

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3