• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • GretaG

Idag har jag handlat presenter till tärna, blivande svärmor som syr klänningen och till min hårfrisörska som vart jätte engagerad i min möhippa, plus att jag fått 2 provupssätningar och får en tredje på söndag.

PÅ söndag ska jag prova klänningen igen...sista provningen sen är klänningen klar! :D

Mitt huve e gigantisk av all info man har i huvet. Hur ska man hinna med allt på 2 veckor! :D

• Hemlig brud 07

Idag har vi varit och shoppat kläder. Vi började med hans kläder. Gick in i en herrbutik och tittade. ca 20 minuter senare gick han ut med en kostym, en skjorta och ett par strumpor för 3800 kr.

Jag tog lite längre tid på mig. Målet var en kavaj som satt bra och inte var för lång. Jag tittade runt lite och snart kom jag fram till DEA som jag tyckt är en tant butik. Där hade de massor av kavajer jag letade efter min storlek först och främst. Hittade en som satt bra. En grå med några vita ränder. Satt jätte bra. Hittade också ett linne till. Det var rea i butiken. Så min outfit gick på 558 kr. För kavaj, byxa och linne! Liiiiite prisskillnad. Jag tittade på alla kavajaer i butiken, men min storlek fanns inte i alla sorter och den här satt bäst. Känns bra.

• Liah

Vi har idag varit och beställt min ring som kommer nästa vecka, plus att vi bokat resan. Känns skönt att få bocka av några saker från listan.

• Pumpalot

idag har jag gjort klart vigselprogram, bordsplacering, festprogram och drinkbiljetter. skönt!

• Cordelia

Vi började med festprogrammet igår. Jag skrev alla mina presentationer för några veckor sedan och fick således sitta och kämpa med resten av programmet, medans fästmannen slet med sina presentationer. Själva sångerna kommer vår toastmaster att välja ut, men vi ska lämna en färdig mall med allt annat i till honom. Så jag försökte hitta lite roliga serier, listor m.m. Vi är inte klara än, men en god bit på väg.

• Liah

Har varit på anskitsbehandling med massage nu på morgonen. Det var helt underbart. Behövedes verkligen, mest massagen för jag har blivit så stel i nacken av allt stressande. Gillar allt ompysslande.

• Pumpalot

har vart och beställt små hjärtan som man kan sätta placeringskorten i nu på lunchen. Nu är det bara 25dagar kvar!

• Nina82

Jag blev hippad i lördags.. hur trevligt och skojigt som helst haha.. någon mer som ha blivit. kram

• GretaG

Hejsan hej,

Jahapp nu e det verkligen snart dags. 12 dagar kvar...

Klänningen blir klar på torsdag. :D Så jag ska hämta den då. JIPPI!!
    Jag har köpt slöja så det blir både tiara och slöja för min del.
    Skriver ut vigselprogrammen i skrivande stund...
    Sen ska jag skriva ut alla festprogram. Det blir en lååång kväll. :D

• lillprinsessan

Nina82:

nej, har inte blivit hippad, blir nog inte det. Men vad gjorde ni? Hemskheter på stan eller spa-dag och middag, berätta!

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3