• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Liah

Vinterbrud feb-07: Det var tråkigt att höra. Tänker på er och hoppas att allt går bra.

• Snöpinglan

Gifter mig den 24/ så ni kan lägga till mig till listan om ni vill. Bara 44 dagar kvar, jisses vad tiden går fort nu...

• anneluttan

Heej...
    Gifter mig också den 17 Feb, precis som flera andra här såg jag. Kul!
    Nu börjar det närma sig....

• Nina82

Va ska ni ha för för några som spela på festen? va betalar ni? Vi ha inget än, dom vi frågade kunde inte...värsta fall få man väl spela mp3 låtar.

• songbird

PANIK!! PANIK!!

Jag söker bruden Lina (eller var det Linda) som ska gifta sig i feb-07 i Stockholmstrakten. Vi hadde kontakt under hösten om musik, nyckelharpa och gitarr/sång (bla Nothing else matters). Mina mail i inkorgen har försvunnit pga serverkrasch så jag har INGEN info kvar :'(

Hör av dig om det fortfarande är aktuellt att jag ska spela/sjunga!!! Även om det inte är det, är du snäll!

/Maria - maria(a)hallengren.se

• Liah

Nina 82: Vi ska inte ha några som spelar utan det blir cd.

• GretaG

Vi ska ha en så kallad dj in a box. Vi hyr en låda med musik med spellistor som vi själv satt i hop. I kyrkan har vi en soloartist.
    För dj in a box betalar ci 1500 kr och då ingår i det priset lite discolampor :D

• Nina82

Liah

Kommer ni ha någon som sköter musiken då?

Blir det någon bröllopsresa för er?

• Liah

Nina82. Det har vi inte tänkt på än. Det blir förmodlogen värdparet som får fixa det eller så vår toastmaster.

Vi ska åka till Rom, men resan är inte beställd vi väntar på klartecken från sambon jobb.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3