• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • GretaG

Ja det kan ju ske precis när som helst! :D

Vår präst ringde idag, hon kommer hem till oss. Det tycker jag är mkt trevligt. Vi har valt en präst utanför församlingen...hon döpte vår dotter. Ska bli super kul att träffa prästen.

Hur går det för er andra??

• lillprinsessan

Jag börjar känna mig lite stressad. Har en hel del ogjort, trycksaker, fixa noter till vår musikant, ring, skor, dekorationer till dukningen/festen, har inte gått igenom med värdparet, o.s.v...

Men det känns ganska lugnt, folk börjar ringa in och säga att dem ska komma! Har inte fått ett nej än, så det känns bra!

Jag ska också träffa prästen imorgon, lite samtal och förhoppningsvis ska vi gå igenom ceremonin..

• Nina82

Jag ha inte träffat prästen än, vet inte ens vem som ska viga oss. men ska ta tag i det nu i veckan.. det börjar ju bli dax. Blir nog att beställa resan i veckan, ska bara bestämma oss för vilket hotell vi ska bo på. Hippan ja...den kan komma när som helst.. fått för mig att det kanske bli på sportlovet för då kommer min moster ner..ja vi få se. är någon nervös?? inte jag än iallafall, känner mig bara lite stressad ibland. ska ni ha någon som sjunger i kyrkan? va blir det för låtar då? kram

• lillprinsessan

Jag tror inte jag får någon hippa.

• Vinterbrud feb -07

Tja.. hur går det..

Hindersprövningen är godkänd, har fått hem papprena förra veckan. 2 dagar efter vi skickade in den!
    Min klänning är dock fortfarande på vift.. :(
    Idag har vi varit och köpt skor till min blivande och på fredag ska jag och köpa vaser på IKEA.
    Tror det går ganska bra trots allt! :D
    Men jag har svårt att somna på kvällarna, ligger och funderar på allt jag har att göra! Och det är mer än 5 veckor kvar, hur ska det här sluta?? ;)

• Vinterbrud feb -07

Oj, vi skrev alla nästan samtidigt! :)

• Nina82

vinterbrud feb-07
    Men vart är din klänning??? Ha du mycket kavr i planeringen? Vilket datum va det du skulle gifta dig?

• Vinterbrud feb -07

Förra veckan var det kvar på fabriken fast jag skulle ha haft den hemma :( De skickade fel klänning..
    Känns som att det är ganska mycket kvar! Har ingen dryck, vet inte ens hur mycket vi behöver, för det skulle cateringfirman räkna ut. Dekorationerna är kvar.. Festprogramen måste göras..
    Oj oj, känns som att det är dags att ta tag i det här!
    17 februari är vår dag.
    Hur går det för dig?

• GretaG

lillprinsessan - varför tror du inte att du kommer att få en hippa?
    Jag tror nog att någta av dina vänner planerar nåt, tror du inte det...

*håller tummarna*

• lillprinsessan

GretaG: jag hoppas verkligen det. Men jag tror tyvärr inte det. Dem är inte den sortens typer. jättetråkigt, men sant.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3