• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Nina82

anneluttan

Vi ha inte bestämmt oss än, Thailand eller Goa i 2 veckor blir det. Florida det låter härligt.
    När gifter du dig?

• Vinterbrud feb -07

Åååhh, hur härligt lät inte 4 veckor i Flordia?? *suckar avundsjukt*
    ;)
    Vi kommer att åka på en weekend (tors-sönd) till Prag i maj, bara jag och mannen. Sedan kommer vi att åka med barnen i 2-3 veckor till Thailand. Men det blir ju först i december då.

• GretaG

Vi åker oxå bort en månad. Fast vi åker till Nice. O då har vi vår dotter med oss.
    Fast vi får en liiiden smekmånad i Mars redan, tors-mån i Paris. Weeeh! :D

• Cordelia

Bröllopsresa: vi tar en vecka med familjen (dvs min fästmans syster+familj) i fjällen. Eftersom vi också har en liten så kan det vara bra att ha lite barnvakter med sig :) Också några att bytas av med i barnbacken... Vi tar en myshelg för bara oss två lite längre fram i vår.

På tal om hindersprövning. Det är säkert en månad sedan som vi skickade iväg den. Borde jag oroa mig än? Hur snabbt fick ni svar?

• GretaG

Cordelia - vi fick våra svarpå hinderprövningen inom ett par dagar. Jag lämnade in dem personligen på skatteverket.
    Kanske ska ringa dem...

• Liah

cordelia: för oss tog det också bara ett par dagar innan vi fick hem papperen så hör av dig till skatteverket.

• lillprinsessan

Yeah! Äntligen hittade jag er igen.. Tog sin lilla tid..

Måste erkänna att jag har varken ring eller skor än.. :-/, börjar bli lite stressad.. Vill inte gå barfota och vara ringlös...

• Stormis

Tar oss också till Thailand för bröllopsresa. Åker direkt på måndagen efter vigseln och är borta i lite drygt 2 v. Har bokat in oss på värsta lyxhotellet de två första nätterna i Bankok och sedan 1 vecka i Railey Bay och efter det lite blandat med snorkeltur vid Similian Islands. Min blivande har fixat resa, jag resten... Betalade den igår, så nu börjar bröllopet kännas ekonomiskt.

Sitter just nu i myskläder och högklackat. Håller på att gå in mina skor, snygg kombination... hi hi...

Hindersprövningen tillbaka inom en vecka... Ring...

Apropå min ring, den är lite borta hos affären just nu, de hoppas jag kan få den veckan efter nyår. Jag med...

• lillprinsessan

Stormis:

Vaddå?, Har dem tappat bort din ring!?

• Liah

Stormis: Då är vi lika snygga då. har betämt mig för att behålla skorna och har börjat gå in dem och går runt i mjukisar.

Vi har inte köpt ringen än, men det är ingen panik då jag ska ha en bredare variant av min förlovningsring utan stenar.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3