• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Stormis

Idag har beöllopsplanerna stått i sidan för julklappspaktering och rimstuga, men ge mig jeldagen så är jag igång igen. Som sagt festprogram och placeringskort på gång, liksom vigselprogram. Skall bara cleara det med prsäten först.

Blommor i feb är ganska svårt vad jag vet... Men enligt min plan så är det året-runt-blommor, får se om floristen säger annorlunda.

• Stormis

Tänkte bara önska er GOD JUL allesammans. Min blivande har åkt till sina föräldrar så nu skall jag gå och lägga mig i vår stora tomma säng alldeles ensam. Fast man är ju supertrött efter dagen J så man somnar snartr som en stock.

• Nina82

Hittade hit jag me kul, trodde tråden va borta. Tycker att det börja kännas lite stressigt, fast i stort sett att klart iallafall i mitt huvud. Ska bli skönt när det är över och att få koppla av i värmen. Vart ska ni åka på bröllopsresa?

• Liah

Nina82: Vi åker till Rom. Ska in på resebyrån idag och kolla lite. :)

• Hemlig brud 07

Hej hej! Anmäler mig här. Har inte hittat hit förens nu.

Vi gifter oss borgerligt i största hemlighet för alla nära och kära.

Hämtade min ring igår. Åååå vad jag längtar efter att få ha den på jämt.

Just nu håller jag på att försöka få ihop ett kort att skicka till alla vi känner, så de får veta om att vi gift oss. Försöker i PhotoShop Elements 3.

Funderar också på om vi ska ha en fotograf med. Har fått hintar om en som hamnar i min prisklass, hoppas han kan bara. För eftersom det är hemligt är ingen med, är ingen med blir det inga kort och oj vad jag tror att jag kommer att ångra mig sedan.

Efter vigseln bär det av på en liten bröllopsresa. Vi åker med Silja Line på en 40 timmars kryssning. Har bokat en lyxig hytt och vi ska riktigt slappa och ha det gott och äta gott.

Börjar få fjärilar i magen nu.

• Nina82

Fick prscis hem mina skor som jag ha köpt här genom bt. Dom va verkligen jätte bra, så nu är hela kitet för mig klart så skönt!!

En fråga: När man ha skickat in hindersprövningen så få man ju tillbaka papper från skatteverket, där det står att vigselförrättaren ska skriva under. är det då prästen som ska göra det?

• Hemlig brud 07

Ja om ni har en präst är det han som ska skriva under. Om det är någon annan så är det den personen - alltså den person som förrättar vigseln.

Kanske vill den personen ha papprena i förväg. Mina skulle skickas till Stadshuset redan den 9 december och vi vigs den 17/2

• anneluttan

Nina82.
    Bröllopsresa...
    Vart ska ni åka?
    Vi åker till Florida i 4veckor.
    Vi ville till värmen och sen blev det lite
    "app lapp sa att du slapp...hoppsan, det blev Florida".

• Hemlig brud 07

Wow vilken bröllopsresa! Härligt med fyra veckor. Vi får nöja oss med 40 timmar. Är lite avundsjuk måste jag säga

• Liah

Nu har jag äntligen hittat skor. Ska strosa runt i dem en stund och se om jag ska behålla dem.

Beställde buketten idag också.

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3