• Vinterbrud feb -07

Februari -07, Tråd 3

Tydligen blev den andra tråden stängd igår, så jag gör en ny!
    Vi kommer att ha stenar som jag skrivit namnen på med silverpenna som placeringskort. Vi plockade stenarna i somras när vi var ute med båten, så det är inte likadana stenar till alla. Fint tycker jag! :) Först hade jag tänkt spraya snöspray på undersidan och kanterna av stenarna, men jag har testat och snön fastnar inte så de får helt enkelt vara.

• Svar på tråden Februari -07, Tråd 3
  • Vinterbrud feb -07

Bara 49 dagar kvar nu, känns juh nästan som att det är imorgon..! ;)
    Jag har inte fått min klänning än! Men den bör komma till veckan. Hoppas det så känns det liite bättre iaf..!
    Hindersprövningen ligger i hallen och väntar på att bli ivägskickad.. Varför sparar jag alltid allt till sista minuten?? *sucka*

• Liah

Vinterbrud07: Hindersprövningen får man svar på fort så att du inte skickat den än är nog inga problem. Var det den 24:e ni skulle gifta er?

• Vinterbrud feb -07

Liah
    Den 17:e
    Jag har också förstått att det inte bör ta så länge, så än har jag ingen panik över det.. :)
    Ska åka å handla lite nyårsmat snart så NU ska den iväg..! :)

• Cordelia

Hmmm ska nog ta och kolla med Skattekontoret efter nyårshelgen. Vi har skyllt på att de hade alla jul- och nyårsbröllop att hinderspröva först ... men om det inte tar längre tid än så så kanske vår ansökan helt enkelt kommit bort i julposten.

• anneluttan

Åh, vilka härliga resor ni ska på.
    När vi åker till Florida så har vi våran 4-åriga son med oss. Kanon-roligt för oss alla! MEN en liten, liten "egen" weekend el.dyl. hade ju inte suttit i vägen...tyvärr så har vi ingen som kan ta hand om sonen.

vinterbrud Feb -07.
    En resa till Thailand är nog helt fantastisk!!!
    Har ni varit där förut? Med barn?

Nina82.
    Vi gifter oss 17 Feb.
    Ni då?
    Goa lät ju VÄLDIGT spännande!
    Du får berätta sen vad ni valde...
    Thailand är inget dumt alternativ heller.
    Jag har aldrig varit där själv, men flera hundra tusen människor kan ju inte ha fel!

• Liah

Vinterbrud feb-07: Ok, helgen före oss då.

Idag blev det shopping igen. Underkläder. Tänkte fixa ringen också, men de tyckte att det var lite tidigt eftersom vi inte ska ha någon specialring så det skulle räcka om vi kom in 1,5 vecka innan vi ville ha den. Känns ju skönt att det inte var någon panik med det. Så nu får jag väl sitta och vänta på att sömerskan ska höra av sig så vi får prova kläderna.

• Hemlig brud 07

Liah - vågar du vänta tills 1,5 vecka innan bröllopet med att köpa ringen? Även om det inte ska vara något speciellt. Jag skulle köpa den nu ja. Har min ligger i nattduksbordet och väntar.

• Cordelia

Ringen är i alla fall en sak som vi redan bockat av på listan. Mest för att jag bara ska ha en ring och kör vidare på förlovningsringen. Den är ganska bred och jag har inte direkt pianisthänder, så det skulle bli för mycket med en till.

• Liah

Nja, inte väntar vi till det är 1.5 vecka kvar, men förmodligen tills i slutet av januari eller början av februari, då har vi ca fyra veckor att spela på. Ska bara ha en bredare variant av min förlovningsring så den finns att beställa och levereras på några dagar med gravyr. När vi förlovade oss levererade dem på en vecka så det är ingen panik och i affären sa de att vi kunde vänta och jag litar på dem.

• Nina82

anneluttan

vi gifter oss den 24.
    Jo Thailand är underbart va där för två och ett halvt år sen. känner att pengarna springer iväg om vi åker ditt bara med flyg, ungerför samma pris för en flygstol som att få flyg+boende i Goa. Vi bokar väl nu i januari någon gång.

Va det någon som va utan skor?? Jag ha ett par till över om någon är intreserad, aldrig använda. Bara hör av er. GOTT NYTT ÅR PÅ ER FLICKOR kram

Svar på tråden Februari -07, Tråd 3