• emlan1

mat och motionsdagbok

hej

har som mål att gå ner 6-7 kg innan slutet på juni.

tänkte föra mat och motionsdagsbok här. (så att alla kan se när jag syndat )

någon som vill vara med?

• Svar på tråden mat och motionsdagbok
  • Snowsee

Jaha, så var det dags att bekänna.

Frukost: Naturdietshake
    Mellanmål/lunch: Naturdietbar
    Mellanmål: Päron
    Middag: Naturdietbar

+ En massa vatten.

Det blev ingen spinning idag, blev dock 45min promenad med kursen i skogen så det får duga.Blir vägning i morn i stället.

• emlan1

frukost: halv portion havregrynsgröt
    lunch: sallad
    middag: fläskfilé o spenatpaj (+massa vin...)

promenad 30 min

sov gott

• Snowsee

Hej alla!
    Vägde mig i dag, ytterligare 2 kg har försvunnit sen i söndags. Är så glad! Så totalt - 4 kgpå två veckor. Idag har jag börjat äta vanlig mat igen men ska fortfarande äta Naturdiet till frukost och kvällsmat.

Dagens mat:
    Frukost: Naturdietshake
    Mellanmål: Hårtbröd med kalkonskiva
    Lunch: Fullkornsbaguette med räkor och en cola. (ja, jag vet jag syndade lite med det var så härligt att äta riktig mat.)
    Mellanmål: Päron
    Kvällsmat: Naturdietshake (ska drickas om en stund.)

En timmes promenad.

Ha en bra helg!

• mullig

hej tjejer. jag kan starkt rekommendera ett diet programm (gratis) som heter fitday. det började jag med igår och man kan se alla vitaminer som man har ätit för lite av och den räknar kalorier och sånt...hur bra som hällst bättre än giviktkoll iaf. tänkte bara dela med mig av min nyfunna lycka...

• ninjan

skrev inget igår, men som vanligt så har jag inte ätit bra... bla pizza slank ner! Men jag vägde mej igår och vågen visade 56,6 istället för 56, så nu ska jag skärpa till mej!
    Iofs, det KAN ju bero på att jag har börjat träna och röra på mej mer..hehe..nä, det är nog allt skitmat jag stoppar i mej. Skärpning pågång..men idag kommer det ända att bli en liiiiiiten tårtbit, ska ju på kalas!

• ninjan

ändå, ska det stå! Idag kommer det ändå att bli en liiiiiiten tårtbit!

• mullig

56kg? hur lång är du? jag ska oxå försöka ta mig ner till 53-54 va det tänkt (mer om det går...)

ja jag hittade det på internet...

• 2007 augusti

hej all duktiga!

Det här är precis vad jag behöver för att bli mer motiverad. Försöker att vara lite duktig sedan jul men behöver en liten piska tror jag....

Jag väger 63,1 idag och mitt mål är 58 finfina kilon om fem månader. Jag äter ganska bra men jag tränar alldeles för lite. Sedan jul går jag till jobbet varje dag vilket blir 1 timmes promenad i alla fall och till och med det märks på vågen. men mer träning måste det bli.

får väl börja med matlistan ikväll. lycka till alla!

Svar på tråden mat och motionsdagbok