mat och motionsdagbok
hej
har som mål att gå ner 6-7 kg innan slutet på juni.
tänkte föra mat och motionsdagsbok här. (så att alla kan se när jag syndat )
någon som vill vara med?
hej
har som mål att gå ner 6-7 kg innan slutet på juni.
tänkte föra mat och motionsdagsbok här. (så att alla kan se när jag syndat )
någon som vill vara med?
jag svälet verrligen inte mig! jag äter så ofta jag hinner.... inte lätt med mitt jobb, som lärare...
5 kg från matchvikt...
sitter här m kycklingburgare, och cola efter tjejkväll ute. illa illa men gott
Jag svälter mig inte heller! Äter 5 ggr/ dag. Denna veckan har jag verkligen fuskat med både det ena och det andra och ingen träning har det blivit heller pga tentaplugg, Men trots det har jag på ngt skumt sätt gått ner två kg denna veckan.... Hur vet jag inte.
jag svälter mej inte heller. Äter när jag är hungrig...
Jag menade inte att kritisera nagon, jag tankte bara pa det dar med att kroppen staller in sig pa svalt nar man inte ater ordentligt. Men ni verkar ju ha koll pa det dar, om amn inte ar hungrig sa ar det ju bra. Sorry...
Hur gor ni med alkohol? Jag tycker det ar jattesvart att inte ta en ol nar man ar ute och jag vill inte heller sitta hemma.
Jag forsoker dricka drinkar med lightlask sa att man bara far i sig kalorierna fran alkoholen, istallet for ol och vin som ar ratt kaloririkt i ovrigt. Det basta vore ju att sluta dricka helt och hallet, men man ar ju bara ung en gang...
jag tar inte min viktnergång så hårt att jag skulle undvika en massa saker. När jag går ut så dricker jag det jag känner för, vilket oftast blir cider och drinkar.
samma här. går ut en del, men försöker att drick måttligt...
oj vad jag slarvar med att skriva här...
igår-
frukost: fil m solrosfrö
lunch: spagetti och köttfärssås =)
middag: sallad
lite godis...
ocg 5 km jogging
Har glömt skriva här eftersom jag gått med i Aftonbladets viktklubb, så nu hänger jag i den tråden i stället... Men 7 kgpå 5 veckor är jag nöjd med.. Hoppas att det fortsätter så. Byter fortfarande ut minst ett mål mat om dagen mot ND.
Jag måste nog också hoppa in här, det kanske råder bot på min dåliga karaktär... Mmmm glass...
Sitter just nu och dricker lite öl så jag får väl göra ett NYTT avstamp imorgon. Måste nog ändå synda lite ibland.