Inlägg från: Snart_FruL |Visa alla inlägg
  • Snart_FruL

2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare

Hur länge ska man vänta innan man hör av sig igen? Jag bokade vår lokal innan jul och då sa mannen jag pratade med att de skulle skicka ut en skriftlig bekärftelse och ett inbetalningskort på halva hyran. Men jag har fortfarande inte fått nåt brev från dem.

Ska jag ringa imorgon om det inte kommer eller vänta tills nästa vecka?

Klänning vågar jag inte börja fundera på ännu, vill ju försöka gå ner så mycket som möjligt i vikt innan dess.

Till helgen ska jag träffa min tärna. Ska bli jättekul, det blir ju inte lika ofta nu när hon bor i Halmstad.

I övrigt väntar jag bara på att det ska bli den 31:e så att jag äntligen får operera mitt andra öga också. Är så jobbigt att bara se med ena ögat.

• Snart_FruL

Lasik, opererade det första ögat i slutet på november. Men jag var så närsynt att de inte vill operera bägge ögonen samtidigt. Så nu längtar jag efter att kunna se på båda ögonen.

Ja, jag tror jag ringer denna veckan och frågar snällt. De kan ju ha varit så upptagna med julbord och annat att de glömt bort oss.

• Snart_FruL

Jo fast jag kan inte förstå varför det gnälls på oss. Vad är det för fel på att vara ute i god tid?

• Snart_FruL

Oj funderade visst för länge, men var ju inte ensam om mina tankar...

• Snart_FruL

Jag är ju alltid hemma, men min m2b är också ledig. Det är hans lediga vecka (den infaller var 4;e vecka) så vi tänker åka till IKEA imorgon. Vi har inte tänkt att handla nåt mer än servetter, men det vet man ju hur det slutar.

• Snart_FruL

Jo fast jag är egentligen en ännu värre sjusovare, för jag har inte gått och lagt mig ännu...

• Snart_FruL

vad roligt, låter som ett trevligt sätt att börja dagen... de är verkligen små mirakel.

Fast jag borde göra den enda rätta nu, duscha och gå och lägga mig en stund. Så att jag inte är helt förstörd när vi ska till IKEA

• Snart_FruL

Hmmm isåfall borde jag alltid vara väldigt tidigt ute, jag fick flaska direkt och har aldrig ammat.

• Snart_FruL

Och jag är normalt snarare tidsoptimist än tidspessimist, jag tror alltid att jag hinner mer än vad jag gör... :D

Fast när det gäller bröllopsplanering har nåt mysko hänt efter som jag redan är igång.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare