• Karis Annelie

katastrofbröllop

Hej där!
    Man hör så himla mycket om hur underbart och vackert och perfekt allt är.
    Nu känner jag bara så, att hallå?! Allt kan inte vara perfekt.

så kan inte ni väga upp lite och skriva om hur allt gick fel?

Hur klänningen fastnade i klacken och ni ramlade i kyrkan och fick åka till akuten med bruten näsa?
    Hur era dukade bord utomhus blåste bort av en orkan och slöjan fastnade i ett träd?
    Hur era fästmän blev kidnappade på svensexa dan innan och kom försent och bakfulla till kyrkan?
    Hur alla gäster åkte till fel kyrka och ni satte på er klänningen bak o fram? (eller ja, det e snarare mina mardrömmar men ändå ;) )

Man ska inte gotta sig åt andras olycka, men när det gått en tid kanske man iaf kan skratta lite åt sin egen på nåt sätt....

• Svar på tråden katastrofbröllop
  • Gable

Men herregud Yllo! Vilken galning!!!

• Lilla jag...

hahahaha...helt sjuka saker!
    jag kan ju säga att jag inte längre känner mig så jätte nervös inför mitt eget bröllop =)

• Karis Annelie

lilla jag... - precis det värsta som kan hända är ju tydligen att alla e knasfulla, ringarna försvinner, släkterna slår ihjäl varann och toastmadamen glömmer bort sina plikter ;) inget alls o va nervig för hihihi

• Lilla jag...

huvudsaken är väl att man säger ja till varandra i kyrkan...resten får man försöka förtränga...det man inte minns har aldrig inträffat...eller? hahaha

• Snitte- 5/7-2008

oj oj oj vilka grejer... shit vad jobbigt med släkter som slåss... det enda som kan hända är väl att mina svärföräldrar börjar slåss de har inte setts på 6 år och första gången lär bli på bröllopsdagen... *suck* man kan drömma måååånga mardrömmar om det

• Lilla jag...

jag har lite liknande problem...min blivande "hängde" i det område där jag växte upp förut och han och hans polare hade väl kanske inte bara bra vänner där...mina kusiner är från samma ställe som mig och är i samma ålder som honom så det vore lite jobbigt om det skulle visa sig att dom (min blivande och hand vänner + mina kusiner) varit inne i ett bråk nångång...

oj..kanske blev lite oklart beskrivet men men...

• humm

Var på ett bröllop där bruden kom mer än en timme för sent till kyrkan, hennes mamma skulle sy klänningen och den blev inte klar... mardröm!!!

annars var det ett jättefint och roligt bröllop.

• Ansu

Jag var på ett bröllop en gång där brudparet var så fulla att när de skulle öppna presenterna så kunde de inte stå upprätta och stilla och de tappade presenterna osv ´.. det var pinsamt för oss andra kan jag lova...

Dessutom satt bruden och högt och ljudligt talade illa om sin svägerska som bara satt två stolar bort... pinsamt pinsamt..

• Firestarter

Julibrud 07;
    Min pappa sa lika dant... hehe

• September mys

om man nu får önska nått om sin möhippa och svensexa så hoppas vi att den sker flera veckor innan vigseln för gud nåde den som planerar in en krogrunda kvällen innan bröllopet!!

Svar på tråden katastrofbröllop