Bröstförstoring 9
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Gamla tråden stängd, här här den nya!
Skrev lite tidigare idag och kollade om det var någon som visste vart man kunde beställa en sportBH som funkar bra efter op. Hittar ingen här i u-sala. Nån? :)
Jag är bara 1,55 och väger ca 58. ganska bredaxlad och tränar mkt,både styrka och kondition. Enda nackdelen med op att man inte kan träna på länge
Hej tjejer!
persnilia: jag är också från u-a, ska du operera dig här? har inte hittat ngn sportbh jag heller men ska nog beställa en triumph från timarco. Kram
Hej smilla!
Nix, jag ska operera mig i stockholm på proforma clinic. När ska du operera dej? I uppsala? Vilken sportbh modell skall du beställa? Jag tycker att det är svårt när man inte vet vilken stl man får. Man kan ju bara önska! :)
persnilia: ok jag ska opa mig på liss&liss i u-a antingen den 8 eller 15 aug! tar hellre en större än en mindre storlek på behån nu efter tror jag.
det lutar åt denna! borde visst beställa nu om den ska hinna komma! kram
triumph.timarco.se/Product975b30f0-f30b-4732-9fac-b8f1f33e7324.aspx
T79: Hej tjejen! Jag ska lägga in runt 400cc. Troligen 400cc i ena å 450cc i andra då de skiljer runt 5occ på mina. Jag är 170 å väger runt 55-57 kg men har knappt ngra muskler haha.. Har du provat ristestet? Kram
Ni som gjort bröstop, skulle ni tro att denna bh skulle vara bra att ha direkt efteråt?
sportbras.timarco.se/Product7e9a86f0-8ad0-4fca-b6ad-8a83b52cfb31.aspx
...eller verkar den här bättre? :)
Smilla20: Jag provade 350 & 450 på konsultationen. med 350 blev det inte så stor skillnad. Kan det va så att jag har hängt upp mig på att 450 låter så himla mkt? Har läst här att man inte ska hänga upp sig på kupstorlek, att en D-kupa inte e så stort som många tror. kram