För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
Hehehe, vi skrattade gott åt din väninnas vinkel på lindningen, förhoppningsis! Nu ska jag linda upp min lilla bebis för hon måste sluta sova nu och käka lite innan hon ska medverka i ett skype-videosamtal med farfar och farmor.
Har f.ö. precis avslutat sushimiddag med mousserande vin och enkel men god varmrätt (jag är en sån där hemsk människa som uppenbarligen har PLATT mage efter sex dagar så jag får passa mig lite och proppa i mig mat).
Kul grej: Alla mina juicyställ är i tvätten. Så nu fick jag ett till av mannen i pushpresent, som ska fedexas från Shopbop.com. Passade på att beställa lite andra mysplagg från CC California och Ella Moss. Ser fram emot att möta våren i velour och trikå.
Kram, G
Gemma, måste fråga om dina Juicystorlekar. När jag skulle köpa en dress i Mexiko senast var det helt utplockat. Har tänkt beställa flera gånger på nätet men alltid fegat ur då jag inte vet hur storlekarna är.
Du är väl också ganska lång, tycker du att de är långa eller korta i benen? Och vilken storlek drar du?
Hej Amelle! Jag drar storlek S i byxorna (har gjort det sedan jag var en 34, nu är jag en 38 och det går fortfarande bra). Då är längden också finfin, om du inte har enormt långa ben tror jag att det funkar. Hade tidigare en stl S i jacka också men då blir de som korvskinn och man ser ut som Britney Spears mamma ( visste ni att hon nylige gett ut en bok om barnuppfostran? HAHAHA! ), så numera kör jag jacka i stl. M.
Bäst är väl om du kan kila över till Nathalie Schutermann, den där i Sturegallerian (heter nåt med Water) eller Mrs H och prova... så har jag gjort varje gång jag beställt från Shopbop (Vince, CC california, Splendid, Juicy osv).
Förhoppningsis: förtränger alla tankar på att nåt jag äter skulle kunna vara dåligt för Maxine så blir det nog bra :) Hon har inte haft ont i magen ikväll.
Tackar Gemma! Måste nog prova ändå som du säger. Jag är 38 nertill och 36/38 upptill så det låter ju lite knasigt att jag skulle ha S i brallor och M i tröja. Bäst att testa innan, kan vara svårt med benlängden (vis av erfarenhet).
Brittans morsa är ju inte direkt en stilförebild :)
Vilken bra pushpresent du fick!
Kollar nu på länken du skickade och ser att hoodisarna ser SJUKT korta ut! Det var länge sen jag gillade magkort (även om det kommer tillbaka våren 2008). Vilken modell kör du på hoodie, vanlig eller lång??
Men förstår om du stolt vill visa upp din mage med tanke på att den redan är plattad! Måste vara superskönt (och ovanligt).
Hi girls,
Tillbaka i staden efter en vecka med snö, sol, massor av mat och frisk luft. Dock hade vi lite otur när vi skulle åka ned och det var dimma i Innsbruk (tror jag tidigare sa att vi skulle till Salzburg men det var fel). Efter att ha cirkulerat ovanför Innsbruk och t o m försökt att gå ned, piloten vände precis vid de låga dimmolnen så åkte vi till München. Summasummarum vi kom fram till vårt hotell kl 22.00 på kvällen istället för som beräknat vid 15-tiden. Hemresan gick bättre ! Annars har vi åkt utför, en dag faktiskt på längden, har ätit massor med pasta, pizza och bott på ett superbra hotell. Vi hade en chaufför som körde oss till kabinabanan varje dag, ett SPA med olika ducshsystem, basu, turkiskt bastu etc och så var det 4-rättersmiddag varje kväll.
Men som sagt nu är vi åter i stan (och jag förskyld) och vad ser jag - STORT GRATTIS GEMMA TILL DOTTERN! Har tänkt på er i veckan, suttit i liften och funderat om jordnötet kommit ut och vad det blev. Se så fel jag hade, det blev ju en flicka!
Amelle - så du får hem maken på "heltid". Vad härligt! Kommer han att vara mycket i Frankrike/Paris framöver? Min reser också i jobbet (säljare) men är faktiskt hemma väldigt mycket. Det är oftast i slutet av ett kvartal då det blir lite hysteriskt då han jobbar på ett amerikansk bolag.
Margaux - vad skönt att möhippan är över! Trist att den verkade spåra ut lite mot slutet men det händer ju ganska så ofta tyvärr.
förhoppning - låter som rejäl shopping i London! Själv ser jag faktiskt redan fram emot nästa resa som kommer att bli så totalt olik den vi hade nu, Barcelona. Hoppas verkligen jag hittar en klänning till Parisbröllopet i mars...och så gärna ett par skor, kanske en handväska....ska nog stoppe undan kreditkortet de närmaste veckorna.
Lapinette, välkommen in i värmen igen :) Vilken fabulous skidsemester ni verkar ha haft, med spa och fyrarätters. Var täckena sköna? Älskar såna där tjocka dunbolster, de brukar väl finnas på de flesta skidorter i Alperna?
Which reminds me... måste sova nu (mitt på dagen). Har i alla fall lagt in 3 bilder i mitt galler i här. Kan man se dem nu eller måste de läggas i allmänna galleriet? Kram, G