• Gemma

För mycket är aldrig tillräckligt.

God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)

• Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.
  • Margaux1

Gemma, min syster har haft mjölkstockning och hennes räddning vid amningen har varit några danska musselskal(!)... Nu först har hon fått det att funka efter mkt gråt och tandagnisslan.

• Lapinette

Härligt att se att Gemma kommer in här på BT för jag försökte och försökte igår men det gick inte!

Margaux - usch vad trist att vara magsjuk. Något jag blev rekommenderad var att äta ris, ris och vit fisk. Sen blev det en del blåbärssoppa och cola.

Amelle - fixade också allt hemma dvs hade en tjej som kom hem till mig och satte upp mitt hår, sminkade mig själv och sen drog maken och jag iväg till Mariefred. Det var himla skönt!

förhoppning - bröllopet kommer att äga rum ca 1-2 timmar utanför Paris.

Gemma - GOTT NYTT RAT-ÅR!

Vågar inte skriva längre om BT kastar ut mig igen.

• Amelle

Sol i Stockholm! En positiv överraskning då det inte stämmer med gårdagens väderleksrapport. Känner mig rätt utarbetad, faktiskt. Igår blev det 12-timmarspass framför datorn. Ska med andra ord bli SÅ skönt med helg!

Fästmannen är utomlands och kommer hem sent ikväll, innan dess blir det AW med tjejerna för min del. Imorgon ska vi träffa kompisar på dagen, promenad, museum och lunch lutar det åt, lite beroende på väder. På kvällen ska vi träffa andra vänner på drink. Och på söndag ska vi göra ingenting, förutom att träna och planera bröllop, renovering och ekonomi. Tur att man är ihop med en excelmupp vid sådana tillfällen, hehe.

• Lapinette

Amelle - din helg låter jättemysig! Själv hoppas jag på träning med maken ikväll (jag är snuvig och han har nackspärr så beslut tas under dagen) och sen kanske lite sushi innan vi lullar hem till tv'n. Imorgon har vi inget inplanerat under dagen men vi behöver både handla och städa lite för på kvällen har vi kompisar på middag. På söndag åker maken till Barcelona och eventuellt ska jag träffa några kompisar på dagen, träna och sen försöka jobba lite alt. pyssla hemma på kvällen.

Så det är maken din som är excelmuppen. Hos oss är det jag! Lägger alltid upp värsta planerna inför semestrar och självfallet bröllop och IVF.

• Amelle

Jag är total excelanalfabet, ungefär så att jag använder miniräknare. Skulle verkligen behöva lära mig, men man blir lite lat när man har en som fixar allt hemma. Tror dock att varje hushåll mår bra av att ha en siffernisse/excelmupp!

• Margaux1

Här är en till excelanalfabet... Fast jag är inte mkt bättre med miniräknare heller!!

Lapinette, är det inte nu någon gång ni ska till Barcelona båda två? Guuud vad mysigt!!

Två av mina kollegor åkte till Argentina/chile igår och de ska kolla läget lite för mig... Jag som reser själv gillar att ha lite koll på vad som är planerat etc. Men det är verkligen inte länge kvar nu... Glädjer mig!!!!

Blåbärssoppa låter SJUKT gott... mmmm. det vill jag ha!

• Margaux1

Gemma, använder du några krämer från L.Mercier?

• Gemma

Jag får rå-ångest av Excel, känns som ett stort spindelnät som man fastnar i hela tiden. Photoshop, c'est moi.

Laura-krämer, köpte hela rengöringsserien till mannen i julklapp som ännu är oöppnad, typiskt. Det enda jag testat i krämväg är body butter, men inget till ansiktet. Nån som har erfarenhet..?

Kräm, G

• Gemma

Ni får flytta hit till Shanghai så att ni kommer in på BT ;)

• Margaux1

Funderade på att köpa Mega Moisturiser med SPF 15... Men har aldrig provat!

Produkterna är väldigt billiga på Strawberrynet.com...

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.