För mycket är aldrig tillräckligt.
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
God morgon! (Ett tips till dig som vill ha ständigt försprång: Flytta till ett U-land i Asien.)
Förhoppningsis då förstår jag att ni inte ska renovera! Men klart att ni ska måla innan ni flyttar in.. annars orkar man aldrig flytta på alla saker för att få det gjort!
Nåt arbetsnamn har vi inte.. Det har tidigare varit Bönan...men nu är det typ ingen böna längre... Har ni andra några förslag kanske??
Vi har några namnförslag som vi på sistone har varit tysta med. Mestadels för att jag inte längre orkar med vänner som säger "usch det namnet kan ni ju bara inte ha!"
Därför säger vi inget utan det blir vad det blir och det får folk acceptera. Jag hade kunnat berätta för er, men det kan vara spioner på tråden! haha..
Lapinette jag hade nog gått nykter på det bröllopet. Eftersom IVFn även krockar med Hong Kong är det onödigt att skjuta på det så många gånger. Jag vet hur tråkigt det kan kännas att vara på stor fest nykter..jag tillhör kategorin som inte gillar att festa utan att dricka..tyvärr..
Har verkligen försökt på alla sätt och vis och dra ut på min nedreglering så att min sprutor inte krockar med bröllopet. För att dra en hel dags ringande hit och dit där jag mestadels pratat med underbara människor på Carl von Linné tilll en arbigga på Sophiahemmet så kommer jag att köra enligt min egen läkares och Carl von Linnés plan och jag kan dricka på bröllopet! Systern på CvL sa att det är helt ok och förstod mycket väl mitt dilemma. Hon t o m frågade - du är väl inte gravid. Nej, knappast för då skulle jag inte göra en IVF. Men då så, du ska inte dricka under graviditeten men nu är du ju inte det så då är det ok. Ska dock använda mitt förnuft dvs inte dricka för mycket utan ta det måttligt.
Låter väldigt förnuftigt och som en mycket bra kompromiss!
Gomorron chicas!
Försöker känna mig pigg, trots regn och en mycket sen kväll på jobbet igår. Hann i alla fall med spinning plus core innan jag åkte tillbaka till kontoret. Men, som konstaterats tidigare, med en dubbel cappuccio går det mesta bra :)
Följer ni det amerikanska primärvalet? Tycker det är såååå spännande vilka som kommer bli kandidater.
Gemma - apropå kor (sorry kunde inte låta bli) så ska jag till COW nästa vecka och bli sminkad samt köpa på mig lite nya grejer som roug, ögonskuggor och dylikt. Några tips på schysta Laura Mercier eller Vincent Longo grejjer nån?
Jag tänker även sminka mig själv på bröllopet och vill börja samla på mig bra saker redan nu.
Hur gjorde ni på era bröllopsdagar?
Amelle - jag tog en kurs (har även gjort det tidigare) hos Make Up Store och sen sminkade jag mig själv. Känner mig tryggare så och har ju ändå lite vana sen alla år jag tävlingsdansade. Nu gällde det ju bara att vara lite mer diskret och inte "krigsmålad" som man är då.
Exakt så tänker jag ockå göra! Bra att få lite tips på färgval och teknik, men är man van att sminka sig själv så känns det lugnt. Då vet man också att man får det som man vill ha det.
Har alltid varit fascinerad av tävlingsdansares utseende och smink, det är verkligen draget till sin spets. Knappast "less i more" - snarare tvärtom... Gjorde ni allt själva när ni dansade, både hår och make up?
Amelle jag sminkade mig hos make up store på bröllopsdagen. Jag gjorde även en sminkning innan för att vara säker på att det skulle bli godkänt. Ville verkligen ha en make up som höll hela dagen samtidigt som jag inte ville vara "under" sminkad. Hade en mörk sotig make up som jag var väldigt nöjd med.
Jag gillar verkligen de flesta av deras produkter så jag tror du blir nöjd.
Hej...
En något sliten och hängig Margaux checkar in..
Har haft antingen en släng av matförgiftning eller maginfluensa.. Huff.. Sedan måndags eftermiddag har samlade näringsintaget bestått av en .5L Cola och idag 1 dl joghurt naturell. Allt annat har kommit rasande fort upp igen!
Hoppas det är bra igen i morgon!
Förhoppningsis, coolt med egen bok! Inte så viktigt med stor upplaga. Bara väldigt tufft att ha en egen... Kul med flytten!!
Stålis, hur går det med er flytt?
Tror jag måste besöka sängen igen.. Svårt med koncentrationen! See Ya!
Amelle - smink gjorde jag själv men hår fick jag alltid hjälp med. När man dansar är det lite som teater dvs det ska synas på håll så därför görs allting extra, extra. Sen ska vi inte tala om allt som är fejk, typ naglar, brunkräm etc. Snacka om ytlig sport man har hållt på med.