• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Piggelin1

WOW, Vänner!!! Stoooort grattis!!!! Vad kul för dig!
    Så då är vi inte "kollegor" längre
    Visste ju att ni haft Blekinge-planer sen ett tag tillbaka, men nu är det ju verkligen skarpt läge! Du måste berätta mer om jobbet/firman nästa gång vi ses, eller så mailar jag dig separat - jag kan nog inte vänta tills vi ses!
    Fast synd för oss i Gbg som mister ditt trevliga fikasällskap!!Kraaaam på dig!

• Piggelin1

...coh BT verkar ju funka nu igen?! Otroligt i så fall!

Igår var förresten Amanda på sitt första riktiga party! Lite middagar & så har hon ju hunnit med innan, men igår var hon enda barnet bland en massa fd chalmerister & MC-killar - mannen min tyckte att han skulle skydda henne extra mkt från alla killarna Fast vi stannade inte så superlänge, tyckte det var lagom att åka hem i takt med att volymen på stereon åkte upp... Kul men ovant att ha med Amanda just på denna "typen" av party

Nu ska jag amma Amanda & sen kommer en kompis över på besök.
    Ha det så länge!

• Lapinette

Vänner - grattis till jobbet! Låter inte helt fel med kortare arbetstid, mer semester och mer betalt.

• start september

Grattis till jobbet Vänner! Och till det stora beslutet att flytta tvärs över landet! Ofta brukar det vara just möjlighet till "roligare" jobb med bättre lön som håller folk kvar i storstäderna trots alla nackdelar, så ni verkar ha gjort ett klipp!

• start september

Hur gick det för Nattson och provsvaren? Hoppas att allt är bra.

När kommer Tinga hem förresten? Har det inte gått tre veckor snart?

• Piggelin1

Jag tror faktist att Tinga kommer hem idag - 10 februari är ett datum som låter bekant, tycker/tror jag. Är såååå nyfiken på att höra hur du haft det, Tinga (fast det hör väl kanske mer till resetråden )

• Lapinette

Ser fram emot ett lååååååååååångt inlägg i resetråden! Själv sitter jag och gottar mig i restips inför Barcelona.

Svar på tråden Barnkarusellen