Kul med alla välkommen tillbaka-hälsningar!
Mrs B - det var andra gången i Sydafrika för min del också, men den här gången blev det "bara" en safaripark, medan vi senast reste runt en del i olika delar av landet. Gärna tråddejt framöver, ska bara komma in i rutinerna med jobb och vardag igen, och få en överblick över kalendern.
September - ja, det var verkligen perfekt timing med den här resan. Himla skönt att inte behöva fundera något på jobbet, utan kunna få smälta beskedet i lugn och ro.
Victory - vad skönt att du fick slå barnmorskan på fingrarna angående längden på din graviditet! Haha, fjuttigt med en - fråga alla enbarnsmammorna i tråden hur fjuttigt det är! Angående det där med byxor så är det långtifrån alla mina vanliga byxor jag kan ha. Men jag har två par som är ganska lågt skurna, så de sitter liksom under magen, och då går det bra. Fast det är precis på gränsen nu; ytterligare ökning av magomfånget lär leda till att jag får ge upp, eller eventuellt köra med gummisnodd. Har man en längre topp eller tröja funkar ju det också. Jag är förresten i v. 15+6, så vi ligger väldigt lika. Får väl se vem som hinner kläcka först!
Vänner - det är alltid lika kul att höra om dina äventyr i köket! Tusen tack för att du bjuder på dig själv! Lycka till med barnmatslagandet du ska ge dig på idag. Tycker att det är strongt av dig att inte ge upp!
Lappis - är du och Frejis spraykompisar nu? Jag har som sagt inte hunnit läsa ikapp än, så jag har lite dålig koll på vad som är på gång. När är det dags för äggplock?