Hej och mysig Alla hjärtans dag på er!
BS,
Vi vill gärna träffa Iris så jag hoppas hon kommer med på brunchen! Vi är rätt fokuserade på matning och sömn själva så vi vet hur det kan vara, men vi skulle bli besvikna om hon inte kommer med!
Liten,
Fredagsplanerna är att luncha var och en på sitt håll med gamla vänner i staden. Sen ev. träffa Cicci och promenera och/eller fika. Du kanske är sugen på att hänga på där?
Telis,
Vad jobbigt med ont i äggisarna! Men när man fattar hur en ivf går till (inte för att jag helt fattat men...) förstår man ju att det borde kännas lite. Men, som Mugglan skrev, jobbigt att både ha ont vid äl och vid mens normalt sett!!
Jag är väldigt trött idag, men det är av goda anledningar. Hade en underbar dag igår. Efter babysimmet gick vi gemensammt till ett fik i närheten (Konstcafét, dit får vi gå Mugglan!!) och satt i solen och drack varm choklad och åt brownies medan sötisarna sov i sina vagnar. Sen på kvällen var jag och min svägerska på musikal på operan och såg My fair lady. Jag äääääälskar ju att gå på operan så det var jättekul! Jag ammar ju inte på kvällen längre så nu njuter jag av min nya frihet! Fast synd att vi inte kommer ut gemensamt jag och maken. Men det får vi ta i Blekinge sen! Det börjar poppa upp lite intressanta hus där nu efter att ha varit lite dött på marknaden ett tag. Känns spännande.
Tand nr 5 och 6 är uppe lite nu, otroligt vad han får många tänder snabbt tycker jag. Nu väger han strax under 10kg, vilket räcker för att släpa tunt på tycker jag! 14kg låter ju jättestort och så ska hon (Iris) äta MER!?
Förresten, prinsen äter inte heller självmant utan MÅSTE ha nåt ROLIGT att leka med under tiden. Lite tröttsamt faktiskt. Han kniper ihop munnen stenhårt annars. Häromdagen när jag gjorde kycklinggryta till honom så blev nog maten rätt bra tror jag, men han började med att vända upp och ner på tallriken så det mesta hamnade på golvet... Jag hällde upp ny portion som jag inte tog ögonen ifrån, men då tyckte han bitarna var för stora... Mixade lite, men fortfarande för stora. Mixade lite till men då hade det blivit kallt. Och sen hade han tröttnat på sin veliga mamma för länge sen och jag fick knappt i honom nåt. Det jobbiga är bara att då sover han inte ordentligt på natten sen, så jag kämpar verkligen stenhårt för att han ska äta vid varje mål...
Nåväl, nu ska jag ta mig en välbehövlig tupplur. Cicci, du ?lät? piggare nu, men annars tycker jag verkligen att du borde sova samtidigt som Victor ibland på dagarna. För det är ju verkligen svinjobbigt att vara så trött...
KRAM alla!