Spännande med era IVF'er, Telis och Lappis! Håller verkligen tummarna för er båda!
Grattis till huset, Vickan! Tyckte oxå om utseendet på huset utvändigt! Övervåningen verkade mysig med sitt snedtak!
Synd om er alla som varit sjuka! Vänner - magsjuka båda samtidigt låter som en mardröm. Oms - Trist med influensa. Hoppas ni alla piggar på er!
Liten - Du undrade om jag o Matilda varit ute i vimlet ännu. Nja, är väl svaret på den frågan. Jag har börjat röra mig ute mer och mer, tex har jag haft med mig Matilda på vår lokala ica-butik och någon sväng nere på stan, men jag undviker fortfarande köpcenter och andra platser med mycket folk. Är oxå noga med att folk som hälsar på känner sig friska. Lite överbeskyddande tycker jag mig ha rätt att vara som förstagångsmamma
Längtar hursomhelst till våren så man kan ta med Matilda ut mer, både på mysiga promenader (där man inte fryser arslet av sig) och på stan och liknande. Det känns som husets fyra väggar liksom kryper närmre och närmre.
Ikväll ska jag köpa kläder när maken kommit hem och kan ta hand om Matilda. Det är dop till helgen och jag måste köpa kläder både till mig och Matilda. Dessutom måste jag köpa doppresent till barnet som ska döpas. Vad köper man i doppresent nuförtiden? När jag var yngre vet jag att man köpte tennmuggar och skedar och grejer, men det känns som det sen hamnar längst bak i ett skåp och samlar damm. Någon som har något tips???? Vad fick ni som döpt era barn? Och ni som ska döpa era barn - vad har ni önskat er?