Hejsan!
I dag har vi köpt en ny säng till Victor, han sover som en stock nu! Det var underbart att se honom sträcka ut armarna utan problem, jag tror vi skulle köpt den för länge sedan.
Ska bli spännande att se hur han sover i natt. Han lade sig lite sent idag, vid 20.30, för vi han inte få till sängen och äta och ta hand om hans kvälls rutiner innan dess. Han har vaknat till en gång, men somnade om utan problem, jippie
Nu får vi se som sagt!
BS, jag lämnar Victor utan problem lite här och där! Men jag är ju som jag är....Jag försöker att tänka förnuftigt hela tiden och sen tänka på hur jag vill vara som mamma, börjar jag oroa mig och funder på vissa saker, så är jag rädd att det blir värre med åren och sen är jag en hösn mamma helt plötsligt och det vill jag inte bli
Låter som lilla Iris har fått magsjukan, så började det med Victor. Ville inte äta, han hade 39,3 i temp, sen kom det ur alla hål och han var ledsen och jätte sjuk. Men det går över på 3 dagar!
Sweet, jag vinte om min livmoder var bakåtvänd mot ryggen, det har ingen sagt tror jag. Men man kan ha lite mage i allafall. Jag började använda mammabyxor i vecka 26. Jag fick en "liten" mage, men jag hade över kurvan på SF måttet, så jätte lite var jag kanske inte... Tror det har att göra med hur stor man är annars. Jag gick ju bara upp 6 kg och är ganska slank i mig själv. Hur som, va glad så länge du inte har jätte mage, jag fick faktiskt problem med ryggen på slutet...
Vickan grattis till huset, det var jätte fint!
Oms, vad jobbigt att ni med har varit risiga. och jag måste säga som piggis, vad liten hon är Matilda, 4500g, det ej så stort. På Victors 2 månaders kontroll vägde han 5 kg. (nu väger han 9kg)
Sitter och tittar på Carolina Gynnings programm nu, de hom avgjutna snoppar, ha ha, helt i min stil. Min gubbe köpte en evja så vi skulle avgjuta hans, ha haha, på skoj sa han (vi har inte gjort detta!) men jag tror han ville göra det på riktigt, det har detta på Teknikmagasinet tydligen.... ja nu fpr man se kändisars snoppar avgjutna på tv, det är bra tv det
Vissa är lite väl tjocka o fluffiga....
Jag spelade in IVF snacket, eller hela morgontv med Malou, om någon vill se framöver. Intressant var det läkaren sa att det spelar inte ngn roll om man är stressad eller i psykisk obalans etc, min man har hävdat att jag har spänt mig och all den där skiten, nu fick han vatten på sin kvarn.
Ag lördag, jag tar med min vagn och mitt barn en stund, sen kanske jag ringer efter min make så han får hämta Victor o gå på promenad. Min son får mat hemma innan vi kommer, sen kan han sitta på golver och leka, så jag behöver inte barnstolen.
Nähä, nu kanske jag ska ta och lägga mig jag med, man vet ju inte hur mycket man får sova i natt..... första gången på länge det känns spännande att inte veta det.... ha ha
Tjingeling!