Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag har tyvärr dålig koll på det, försöker hitta sidan där listan står, men kommer av mig hela tiden.. Vi räknade ut att vi blir ca 8. Kan det stämma?

• Fröken Planera

Ja, det är det va?? Har vi glömt någon, så snälla ta inte illa upp, utan påminn oss!!!

Embo81 skrev 2008-05-16 17:40:37 följande:
    Anne, Anja, Fröken Planera, Labbråttan, ingenjörsbruden, Hedebris, Flamora, Embo...alla?
  • Fröken Planera

Anja! Jag visade din klänning för Sonny, han tyckte den var superfin!!! (Kan ju vara trevligt att höra en killes synpunkt åxå!!)

• Fröken Planera

Jag harinte fått tag i Anne idag, så det blir nog att Sonny kör mig (och all maten)till Anne, så ses vi där kl.17.00

• Fröken Planera

Äntligen Embo!!! Vad skönt för er! Nu är det vi som är prästlösa, men det ordnar sig säkert.. Vilken präst ska ni ha?'

Embo81 skrev 2008-05-17 10:57:24 följande:
    TJJJOOHHHOOOOO!!!! Det verkar som vi äntligen har fått tag på en präst! Så himla himla bra!!!!!!
  • Fröken Planera

Tack för ikväll, verkligen hur trevligt som helst!!!!¨
    Och vilken god mat!!!

• Fröken Planera

Välkommen Snotcrow!! Ja, nu missade du tyvärr vår möhippa, men vi hade så vansinnigt trevligt så det lär bli fler träffar framöver. Du är naturligtvis välkommen att joina oss då!
    Jag bor här i Lund, men ska gifta mig i Färlöv/Araslöv utanför Kristianstad. Det innebär att jag inte har koll på alla salonger och butiker i detta området, men om du har några frågor så bara ställ dem här, så får du garanterat hjälp!!!

• Fröken Planera

Vi har varit och provsmakat bröllopsmenyer. Så nu är det äntligen bestämt!!!!
    Hummer och kråftmousseline till förrätt.
    Hjortfilé till huvudrätt och en fantastisk vaniljpannacotta med passionsgelé och hallonsorbet!!!

Många points har det blivit denna helgen, men nu är det måndag igen, så nu biter finns det inga fler ursäkter förrän den 19/7!!!!

• Fröken Planera

Vi kan ju vara glad att det inte var min rumpa, för då hade vi inte kunnat se nåt annat...

Anja, tack snälla söta för att du tänkte på att ta med kamera och att sen lägga ut bilderna så att vi kunde se dem!!!

Hedebris skrev 2008-05-19 10:54:45 följande:
    haha.. sicken rumpa jag har!!!
  • Fröken Planera

Nej Hedebris!!! Jag håller med de andra, Gör det inte!!!
    Jag förstår inte hur folk kan förödmjuka sig själva på det viset i TV!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4