Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej Brudar!! Nu är jag äntliogenm hemma igen, efter en hel veckas jobb i Stockholm.
    Vinnaren, Välkommen!!!
    Embo, jag förstår inte att det är så svårt att hitta en präst.. Om du vill så kan jag ta reda på dar den prästen jobbar, som jag pratade om innan. Hon är verkligen helt fantastisk, men jag känner henne bara privat. (Vi bodde nämligen grannar förut)
    Jag har alltså ingen aning om hur hon jobbar. Men jag kan tänka mig att hon är riktigt bra.

Hur går det förrestsn med vår gemensamma hippa? Ska vi träffas någon dah och planera lite?

• Fröken Planera

Hej!
    Tror ni inta att Internet lagt ner hemma!!?? Märkligt vad mycket av hemmet som kan bli förstört när man är borta en hel vecka!
    Jag får smita in här på jobbet en stund.
    Anja, är det fortfarnade så att du bara kan på förmiddagar? I så fall kan jag alla dagar utom tisdag. (Dags för stockholm igen)
    Om det är påm em eller kväll, så kan jag Onsdag-fredag. När passar Er? För det är ju självklart att vi ska ha en möhippeplaneringsfika!!!

• Fröken Planera

Anja Du är STÖRTSKÖN!!!! hahahaha
    Synd att ni gifter er samma dag som vi, annars hade vi kanske kunnat hyra in Daniel som kameraman på bröllopsnatten!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 13:03:40 följande:

Åh shit jag sitter här nu (Daniel har precis stuckit) och VRIDER mig i plågor *asg*Det blev ett REJÄLT sexäventyr kan jag lova. Anledningen till att jag knappt står ut nu är att D tog foton när vi körde doggystyle hahaha och nu skulle jag titta på dem och då ser jag att den jä..eln tog visserligen ett par foton men resten har han FILMAT å jag hade INGEN aning och det är INTE kul att se hur man beter sig alltså. Sååå hemskt *asg* *asg*tjejer, nu blir det ALLVAR MED BANTNINGEN IGEN. Fy f...n
  • Fröken Planera

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-29 15:44:13 följande:

för jag antar att du menade att han ENBART ska filma
    Stämmer bra, tanken var att han enbart skulle filma.. Hahaha
  • Fröken Planera

Jag kan också på onsdag kl 18.30.
    Ska vi säga Ebbas igen?

• Fröken Planera

Jo, men då tar vi Gräddhyllan istället, de har kanske mer att välja på också..? Är det ok med er andra?

• Fröken Planera

17.45 passar mig också..

• Fröken Planera

Bra fråga Tina.. Jag har också funderat på det..
    Vad ska ni andra ha..?

Tina75 skrev 2008-05-03 15:50:35 följande:
    Vad ska ni gravera in i era ringar? Har nog bestämt vilken ring vi ska ha nu så nu är frågan vad som ska stå i den.......blir i perioder tokig på alla beslut som ska tas, roliga men ganska jobbiga faktiskt ;)
  • Fröken Planera

Ååååhh vad avundsjuk jag blir!!! Jag vill också ha mina bröllopsgrejer. Jag har börjat gå in skorna, men det är inte samma sak att bara ha dem, jag vill ju ha full mundering!! Ringde till Ateljé MB idag, men min klänning har inte kommit än, det dröjer ca 2 veckor till.. Suck. Men min systers tärnklänning har kommit, så det är ju kul för henne! (not)
    Min ring ska i alla fall komma någon gång under denna veckan..

• Fröken Planera

Hej Tjejer! Vad skönt för er att ni hunnit vara ute i solen.. Jag har jobbat hela dagarna, men ser fram emot helgen, då jag ska njuta av den efterlängtade värmen!!!
    Vi har förresten hittat en valskurs som vi ska gå på, så vi inte sapplar runt som Bambi på dansgolvet när det är dags för brudvalsen. Det ska bli hur kul som helst. Jag kunde väl aldrig tro att jag skulle gifta mig med en kille som kunde tänka sig att gå en sån kurs..hahaha

Vilka dyker upp på Gräddhyllan imorgon?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4