Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ja just det!!! vad kul! Jag har faktiskt helt ärligt ingen som helst aning om när min hippa blir.. Jag har umgåtts med min syster hela helgen. jag trodde helt klart att hon skulle hinta något, men näää inte ett ljud!!!

• Fröken Planera

Miss Svarta Masken, välkommen hit!

Vad säger ni om att äta på Fellini, eller är det för långt från bion???

• Fröken Planera

Nä, det ligger ju i alla fall i samma stad och är det fint väder så är promenaden hur skön som helst

Flamora skrev 2008-05-26 20:23:52 följande:
    Fellini låter jättebra! Så himmelens långt är det ju inte att gå.
  • Fröken Planera

Jag får snart panik!!! Jag har lämnat tillbaka mina skor på scorett idag. De hade ju för hög klack!! Suck. Men nu hittar jag inga andra som jag kan ha.

Modet denna sommaren är ju antingen hög klack eller ballerina-variant. Jag tänker ju definitivt inte gifta mig i ballerinaskor!
    Jag har tittat på Brandos, men vad svårt att veta storlek. Om jag har 39 i skor.. Ska jag då beställa 39, eller ska jag ta 40?
    För på sommaren så sväller ju fötterna om det är varmt!!! Det står på Brandos hemsida att om man är osäker på storlek så ska man välja den större.. hmmmm

• Fröken Planera

Vad skönt för dig, Anja!!! Jag har verkligen tänkt på dig och bröderna Berggrensson!!! Då kan du släppa det!!

Jag har faktiskt beställt ett par brudskor från Brandos nu. Så min klädbudget är spräckt med råge!!! hahaha
    Men va fan! Jag har ju inte tänkt göra om det här.

Anja, var ligger La Italia??? Märkligt att du blir så kaxig nu.. Är det för att du har ett liveband på ditt bröllop, eller???hahaha

Tänk bara på att när du festar med Bröderna Bergrensson den 19/7 så är du redan gift. Så inget flirtande där, är du söt!!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-26 20:46:48 följande:

nu måste jag bara VRÅLA LITE AV LYCKA...Fick mail utav bröderna berggrensson, haha, undrar om han skrattade lite åt mig Iallafall så är vi ON for july 19th, yes!!!!Han skrev att vi alla är förvirrade ibland Vadå IBLAND tänkte jag
  • Fröken Planera

Tack Anne!!! Jag har varit så in i bombens nyfiken.. Du verkar ha haft hur kul som helst!! Snart är det vår tur.. Hoppas jag i alla fall. Jag träffade en hel del av mina vänner i helgen, men INGEN hintade något om någon möhippa.. Jaja.. Jag lär väl märka när det är dags..

Anja. Jag beställde de skorna från Brandos som heter Pink Mellow, tror jag. Väldigt neutrala med öppen häl. Stilrena, tycker jag. Det var faktiskt Sonny som envisades att jag skulle ta dem, jag tyckte som vanligt att de kostade alldeles för mycket.
    Men vad fasen, jag har en hel lista med grejer som ska säljas efter bröllopet, så ett par skor mer eller mindre gör väl ingenting... Eller?

• Fröken Planera

Tack Embo & Anja! Vad kul att ni gillar skon. Jag hoppas åxå att de är lika sköna som era.. Egentligen gillar jag inte att beställa sånt över nätet. Vill ju prova ju!!!
    Men de kommer nog imorgon, så jag får prova dem när jag kommer hem torsdag kväll. (ska ju till kungshamn/Smögen på kundträff och äta massvis med skaldjur i 2 dagar!!!! Jippi!!!

• Fröken Planera

Anne!!! Neeej!!! Vad jobbigt!!! Ligger det inte sparat någonstans i burken??? Jag är ju kass på det här med datorer, men jag har hört att man ibland kan hitta sånt man raderat.. Skulle det inte gå på något sätt???

• Fröken Planera

Labbråttan!!! Ska du åxå börja strula med ringen nu??? Jag har inte ens hunnit få min och är hur nervös som helst!"! Men hur gick det för Anja???
    Anja. Har du kollat upp om du kan byta din ring?

Jag kom på att jag har varit på La italia. Deras mat var bara ok, medan servicen var toppen!!
    Det är som du säger labbråttan, att Fellini ´har bra mat men kass service.
    Vad ska vi välja, bra service eller bra mat???
    Eller ska vi ta Vespa istället. de har ju åxå italienskt kök väl? Där har jag aldrig varit..
    Vad tycker ni??

• Fröken Planera

Anja!!!!! Dieten för H---ete!!! Inga stekar och feta pommes nu väl????

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4