Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Spännande Embo.. Vilket efternamn är det, det måste jag ha missat!

• Fröken Planera

Hej på Er!
    Äntligen tillbaka i Skåneland, efter 2 fantastiska dagar på västkusten!!! Det är inte klokt så fint där är!!

Jag har löst Kevins välbefinnande den 5/6, så att jag kan sitta på stan och dricka vin utan att ha dåligt samvete..
    Men det känns inte som att jag hinner till bion, eftersom hans scoutväska ska packas. Det kan ju ta lite tid. (Har jag erfarenhet av)Men jag kan sitta på stan och hålla Anja sällskap när hon håller sittplatser..

• Fröken Planera

Det blir hur bra som helst, Anja! Ska vi ta Fellini i alla fall då??? Mig spelar egentligen ingen roll vart vi äter. Ert fantastiska sällskap, lite mat och vin på det, så är jag hur nöjd som helst!!! Så bestäm ni, så dyker jag upp!!!

• Fröken Planera

Ja, du Anja.. Din blivande man är mberkligen en riktig romantiker...
    Hoppas massagen var till belåtenhet... hahaha

• Fröken Planera

Nu ska jag gå och lägga mig. Alldeles nybadad och i en renbäddd säng.. Finns det nåt bättre??? God natt, vi hörs imorgon, Brudar...
    På lördag är det valskurs för blivande familjen Strömberg,...

• Fröken Planera

Embo! Jag tycker inte att vi ska ta Stortorget, eftersom det kan bli alldeles för trångt.. Vad ligger närmast bion annars??? Är det Italia? Ska vi ge dem en chans och tillsammans avgöra hur kass mat och service de har??? Så vet vi det till nästa gång.

• Fröken Planera

Bra initiativ, Labbråttan!!!
    Som sagt, så kommer jag inte med på bion, så ni behöver inte räkna med mig där..
    Däremot kan ni definitivt räkna med mig på Italia.

• Fröken Planera

Hej Anne!
    Vad härligt för dig att ha en sån underbar förmån som att ha släktstuga så nära havet! Jag är knappt avis alls, speciellt nu när det ska bli sån sommarvärme hela helgen!
    Jag håller med dig helt om vilken förmån det är att vi alla träffats här inne och delat funderingar och planer med inför vår stora dag!

Denna helgen går helt i bröllopets tecken hemma hos oss. Lördag är det ju valskurs och på söndag har vi möte med kantorn (& eventuellt solisten om hon hinner höra av sig efter sin egen bröllopsresa)
    Dessutom ska vi börja skissa på bordsplaceringen. Vårt osa-datum är ju på söndag, men vi tror att alla som kommer redan talat om det. De stackarna som inte hört av sig än, beror nog mest på att de inte orkat bry sig eftersom de inte tänker komma.
    Vi blir alltså 80 pers!!! Vilket innebär att vi kommer få pengar över till vår resa, eftersom vi budgeterat för 100!

• Fröken Planera

Ingenjörsbruden! du kan väl ringa och boka bord på Italia, så kan du tala om att vi vill kunna beställa från båda ställena. Jag kan aldrig tänka mig att det ska vara några problem!

• Fröken Planera

Ute, så klart!!!!! Anja säger ju att det är lä där, och vad jag kan se så ska vädret hålla i sig!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4