Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hedebris... hahahahahahaha.. Lika bra att du vänjer dig, det finns inget så pinsamt som barn..hahahahaha Min son har gjort bort mig sååååå in i bombens en gång (flera gånger egentligen, men just DEN gången glömmer jag ALDRIG)Det är fruktansvärt!!!!

• Fröken Planera

Påminn mig imorgon, så ska jag berätta. Jag lovar att du börjar ta dina P-Piller regelbundet efter det...hahahahaha

• Fröken Planera

Jag har ingen aning, om hon sett det. Skulle hon också komma direkt till restaurangen? Kännre att jag inte är riktigt med..

• Fröken Planera

a wife to be, de är jättefina. Jag ska ha en med vita rosor och murgröna, men den ska int evara så stor, som den på din bild. Och så ska jag inte ha nåt som hänger. Den andra buketten var åxå fin, lite somrig, lixom.

• Fröken Planera

Det var förresten där jag ville ha bröllopsfesten (Villa Solgerdet) från början, i ett partytält på gården, men Sonny vägrade! Visst är där fint?!

• Fröken Planera

Hej Anne! Hur går det med svampen?

• Fröken Planera

Ja, Anne så är det faktiskt. Där fick du för att du var så okänslig och berättade om er fantastiska helg för oss i familjestugan i Båstad, på årets hittills varmaste helg! Så gör man inte ostraffat!!!

• Fröken Planera

... Och NEJ, jag vill definitivt inte byta mutta med dig, kära du. Den där har du för dina synders skull.. hahaha

• Fröken Planera

Ja, precis! Du kan sluta springa runt och vara mallig, det är bara att inse att du får sota för det i efterhand. Du ska veta att jag har en voodoo-docka här som är skrämmande lik dig, och hon har konstigt nog lite ajaj mellan benen hon åxå..;Visst är världen bra liten. hahahaha

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4