Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vad bra Anne, att du åxå gråter på skolavslutningar. Jag började tro att jag var ensam!!! Det är ju såååå fint. Nu är det bara att konstatera att jag verkligen kommer att böla ihjäl mig under min vigselakt!!!

Jag känner åxå att vi har en hel del kvar, men jag slipper i alla fall göra strutar till strutfotbollen!!! hahaha
    Sonny skulle fixat vigselprogrammen idag, men det har ju inte hänt. Så nu funderar jag lite grann... Är det verkligen hela världen om man inte skulle hinna färdig med festprogrammen? Vi vet ju ändå inte vad vår Toastmaster och Sonnys Bestman planerar inför den stora kvällen. Det börjar kännas som att programmen ändå inte kommer stämma!

• Fröken Planera

Hedebris!!Varför i hela friden sparar man sitt gamla gravtest????Vad sa stackars Björn???

• Fröken Planera

Hahahahaha Hur länge tänker du spara dem, Anja? Ska det bli den perfekta födelsedagspresenten när de fyller 18?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-13 20:31:52 följande:

Fröken Planerajaaa varför gör man det, hehe...jag har både Alices och Ivans i en liten låda... Själva rutan är LAGOM pissgul nu kan jag lova med sina blåa streck i. Lagom äckligt, fniss...
  • Fröken Planera

Sonny ville åxå följa med, med ursäkten att killarna inte är patetiska, för det är inte dom som sitter vid datorn, de ställer bara upp för sina kvinnor...hahahaa Kul kille!!!

• Fröken Planera

Natti natti Anja. Jag hoppas för din skull att möhippan blir imorgon, så kan du ta tag i CB sen och köra fram till bröllopet!!!

• Fröken Planera

Vilken möhippa, Anja!!!! Vad glad jag är för din skull!
    Du ska veta att jag tänkte på dig nästan hela tiden igår.. Dina vänner lurade dig verkligen totalt!!!!

• Fröken Planera

Anja. Vi hade inte bestämt idag, men jag tänkte att det var läge så här efter din möhippa . Jag ska gå ut kl 05 imorgon bitti, eftersom jag ska på möte i Köpenhamn imorgon och kommer inte hem förrän sent..

• Fröken Planera

Embo, jag ska åxå ha en liknande. Tycker att den är lite kul!

Anja. Rim på kostym- Parfym & volym, så kommer jag inte på fler..

• Fröken Planera

Absolut, sikta inte på mindre än en Oscar, Embo. Så gör jag ialla fall..hahaha
    Ska bli så jä..la kul att se Svärmors min när Toastmastern läser upp telegrammen...jhahahaha

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4