Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Oj, vad glad jag är att jag hittat mina perfekta underkläder. Mne jag får nog erkänna att jag aldrig hittat rätt om int ehon i butiken varit så hjälpsam. De 1700kr sved som fasen just då, men nu i efterhand känns det hur bra som helst!!

Flamora, jag vet faktiskt inte om jag hade vågat beställa över nätet, men det beror nog mest på att jag är för lat att skicka tillbaka om det är fel..

• Fröken Planera

Labbråttan! Vilken kul grej med placeringskorten!!! Så enkelt och annorlunda man kan göra det om man bara kopplar på hjärnan ibland.. Jag tror ju garanterat att alla kommer skruva loss korken och lukta några gånger innan de vågar smutta på det.

Grattis till ringarna, de ser mycket bättre ut nu!

• Fröken Planera

Fysio, jag betvivlar inte för ett ögonblick att du blir gift trots gråa moln..

• Fröken Planera

Anja! Fy fasen för familjeintriger. Jag lider verkligen med Daniel!!! Hur kan man vara så in i bombens kall att man bara slänger inbjudan utan att ens titta på det. Tur att man inte är så stolt att man förstör för sig själv. Tyvärr är det nog lönlöst att prata med någon av dem om det!
    Men vad kul att det löste sig med ringen!!!!

• Fröken Planera

Embo, vad kul att er präst verkar så modern. Jag vet ju inte alls vad som väntar oss med vår präst, vi får ju inte träffa honom förrän söndagen innan vår vigsel(!). Känns inte så jättebra, måste jag erkänna. Jag ska ringa honom efter jobbet och höra vad han har för inställning till vigseln och hoppas på att vi får igenom våra psalmer..

Anja. Har nu du åxå blivit av med festprogram???? Jag är skitnervös att det ska hända oss, så det där får Sonny sköta, han har lättare för att kontrollera sitt humör. Går något fel när jag gör det så lär jag ju slänga ut datorn..

• Fröken Planera

Nu har jag hittat noterna på sångerna som solisten ska sjunga. Det blev "Med hjärtats egna ord" (har varit bestämt hela tiden)
    & "Av längtan till dig" (Bestämdes igår kväll, äntligen.)
    Igår fick vi även alla grejer vi beställt från Calligrafen, så Kevin har gått runt i lägenheten och övat på hur han ska hålla kudden. Det sista, och enligt honom själv det bästa alternativet, så tänker han hålla den i ena handen längs med benet medan han står så där jättecoolt som bara han kan göra, sen ska han säga "Ta emot, pappa" så ska han slänga den till Sonny. Behöver jag nämna att vi inte är helt överens???

• Fröken Planera

Jo, i och för sig. Men det är väl kanske inte det man tänkt sig när man beställde kudden.. Men visst är det bra att han kommer med egna idéer.
    a wife to be skrev 2008-06-10 09:39:58 följande:

Hahaha, det lär ju bli ngt alla kommer ihåg från bröllopet! Lite cooolt tycker jag
  • Fröken Planera

Visst är det skönt att ha bordsplaceringen klar, Anja. Det känns som att en av stenarna lyfts bort.. Nu är det bara stenen för vigselprogram och festprogram kvar.. Vi måste ha allt klart senast mitten på vecka 26, eftersom han som hjälper oss med det ska på semester sen..

• Fröken Planera

Vi fick ju våra såpbubblor igår.. Är det någon som vet hur mycket sidenband man ska beräkna per flaska??? Tänkte handla det idag, så jag kan pyssla med det ikväll..

• Fröken Planera

Hahaha, menar ni verkligen att jag borde gå med på det??? Ser ni inte skräckscenariot hur han träffar mig i huvudet och ringarna lossnar och rullar iväg under kyrkbänkarna????

labbråttan83 skrev 2008-06-10 13:43:11 följande:
    Vi ska också ha Längtan till dig, fast som brudvals. Bra val! Sedan tyckte jag också att det var väl en andeles utmärkt ide med kudden Fröken Planera skrev 2008-06-10 09:37:57 följande:
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4