Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Påminn mig om att inte sitta på samma stol som dig imorgon..
    Vi ska ses på Stortorget kl. 19.30!!! Vi ses efter bion då!!!
    God natt Bruden!!!

• Fröken Planera

Embo kommer väl oxå till Stortorget, va???
    Kommer Anettan 2 gånger???

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 13:36:27 följande:

Om någon har missat eller är tveksam till vilken tid som gäller ikväll, och vilken restaurang det blev till slut så kommer infon här:Bion: Mötas 17.30 vid SF Övriga (Anettan, Anja, Fröken Planera och Anettan. Fler???): Möts på Stortorgets uteservering kl.19.30.Nu ska jag städa och fixa klart m matsäcken till brännbollen o sen ska jag slänga mig i duschen och sticka iväg.kram så länge, ses ikväll Ska bli mysigt. Om man bara inte hade massiv HERPES...
  • Fröken Planera

Nej Anja, jag har ingen voodoo-docka alls om jag ska vara helt ärlig. Så Annes svamp är helt och hållet hennes eget fel, lixom din herpes är ditt eget fel.. Sorry. Denna gången är jag helt oskyldig...
    Men jag ska inte sticka under stol med att jag ibland önskat att jag haft en sån där docka, men då skulle den naturligtvis inte föreställa någon av er...

• Fröken Planera

Jag måste ju förresten berätta!!!!! Jag har blivit befodrad (stavas det så...?) Från och med den 1/10-08 kommer jag inte vara chefebs assisten längre... Jag kommer att vara chefen, själv!!!!!!! (Produktchef! hihihihi)

• Fröken Planera

Tjena Brudar!
    Nu är jag alldeles ensam hemma. Kevin är på scoutläger ända till på söndag em och Sonny är på väg till Sweden Rock Festivalen. Nu har jag rensat Kevins garderob, sorterat tvätten och kört ett gäng maskiner med tvätt. Nu ska jag "bara" stryka berget med kläder och lägga in i respektive garderober, sen kommer städerskan, och då ska jag gå ner till stan och äta sushi, så hon kan fixa det som är kvar. Efter det ska jag bara sitta och njuta av min alldeles nystädade lägenhet hela helgen!!!!Det ska bli såååå underbart. Det var evigheter sen allt var i bra skick här.

• Fröken Planera

Så OM det blir möhippa för mig imorgon,vilket jag inte alls tror (eftersom jag inte tror att alla orkar ta sig ner hit till Lund för att hämta mig)så behöver jag i alla fall inte skämmas för mitt hem när alla ramlar in.

Anja, jag har en massa kläder som är för små till Kevin, är det något du behöver??

• Fröken Planera

Hej Korven 76 och välkommen hit! Jag bor här i Lund, men går aldrig till frisörer här i stan ,eftersom min syster är frisör, så jag får håret fixat när jag träffar henne (hon bor i Blekinge)¨
    Men jag vet att tjejerna p Tokyo Makeover är superduktiga och vansinnigt trevliga, så hör med dem. deras salong ligger på Bangatan, snett mitt emot stationen, mot Grand Hotell.

• Fröken Planera

Anja, nu är jag säker på att det INTE blir någon möhippa imorgon, så jag kan koppla bort det nu. Min kompis som kommer imorgon ringde just. Skulle det vara så att det blir hippa för mig imorgon, så ska hon helt klart ha en Oscar!!!

• Fröken Planera

Wow Flamora!!! Snygga örhängen!!! Passade på att titta lite extra i ditt galleri. Blev vansinnigt avis på dina högklackade skor!!! Jag vill ju åxå ha sååå höga klackar, Jäkla klänning som var för kort!!!

Nu ska jag lägga mig i badet och njuta av att mitt hem äntligen är städat!!!
    Imorgon är det jogging, viktväktarna och sen picknick på Källbybadet!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4