Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Det är lugnt, Anja. Jag tog det inte som att jag skulle boka nåt. jag förstod att Ingenjörsbruden redan bokat..
Men vem ringer Glorias då? Kan du fixa det fröken Ingenjör, när du ändå är i farten?
Det är lugnt, Anja. Jag tog det inte som att jag skulle boka nåt. jag förstod att Ingenjörsbruden redan bokat..
Men vem ringer Glorias då? Kan du fixa det fröken Ingenjör, när du ändå är i farten?
Nä, klart att vi inte ska sitta & spana, men vi får ju räkna med att folk kanske vill spana på OSS!!!! I så fall är det ju jäkligt taskigt att gömma oss på en innergård..
Okej, vad säger ni? Ska vi chansa på stortorets uteservering, eller ska vi ta det säkra och träffas på Glorias???
Är det kvällssol på Glorias, förresten???
Finn???? Vilket Mc och vilket Max?
Vi kan guida dig, Anettan. Men berätta var du kommer in i Lund.
Anja! Det finns ju så fantastisk munsårsplåster, som de tjatar om på tv, du får shoppa några såna.
Och du, om vi tar Glorias, så inga pommes, tänk på klänningen!!!!! hahaha
Jag tyckte jag läste att labbråttan skulle boka dem.. Kan det stämma?
Jag vill åxå ha tag på våran präst, tyvärr vet vi fortfarande inte vilken präst det blir.
Nä, nu är det dags att cykla hem! Känns inte speciellt kul, för det ser ut som att jag får motvind hela vägen till Lund. Kanske känns lättare att cykla med vetskapen att jag ska stanna till i stan och hämta upp min fantastiska blingbling-ring!!!
Fy på M!!!! Det där får han förklara ingående, tycker jag!!
Jag förstår din reaktion, Embo, jag hade blivit lite småputt måste jag nog erkänna. Helst hade jag velat be honom byta morgontåg. Jag har en tendens att bli riktigt barnslig vid vissa tillfällen, tyvärr!
Men jag har väldigt svårt att tro att du skulle ha någon som helst anledning att oroa dig. Ni ska ju för 17 gifta er snart!!!
Bra Labbråttan, att du styr upp oss här!! Då blir det Glorias!!
Vi ses där, vi som kan kl.19.30
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, den är såååååååååååå fin!!!!! Jag tror att jag älskar den!!! Blänker såååååååååå fantastiskt!!!!
Vet ni, nu har prästen ringt. Komiskt nog så ringde han när jag stod och väntade p min vigselring hos juveleraren. Han heter Sten och jobbar i svenska kyrkan i Tyskland någonstans, men ska flytta hem till Sverige i sommar. Ja, han ringde inte själv, det var hans "chef" (Nej, inte gud, utan kyrkoherden ) som ringde. Så nu har även våran präst ett namn...