Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

God morgon brudar! då är Stortorget bestämt!!! Då ses vi där. Embo, ska vi bestämma att vi ss där kl 19.30. Anja du kommer så fort du kan, va??? Så du hinner få i dig lite vin fort som fan efter all brännboll.

Ingenjörsbruden, vi behåller alltså bordet på Stortorget, så du kan avboka alla andra restauranger i centrala Lund. hahahaha

• Fröken Planera

Anja, du undrade vad prästen heter.. Sten Salomonsson. Han har tydligen jobbat som kyrkoherde i en svensk församling i någon tysk stad i 5 år. Jag ska maila honom någon av de närmsta dagarna..

• Fröken Planera

Ser verkligen fram emot bilderna!!!!

• Fröken Planera

Ja, jag hoppas ju att vi får se båda...hahahaha

• Fröken Planera

Fan, jag kommer ju sitta i bilen vid 9 imorgon. Vilken kanal är det? Förstod jag rätt att det är på 102,6???? Kan jag höra det i Hbg?

• Fröken Planera

Anja! Det var inget lätt val.. Men (tyvärr eftersom jag förstår att den kostar mer)Blandbuketten såg så romantiskt somrig ut, så jag hade nog tagit den... Sorry

• Fröken Planera

Embo! Jag såg ditt meddelande. Kanon, då hörs vi imorgon!

• Fröken Planera

Hedebris.. Varför svär du så...? Gå genast och tvätta munnen med såpa...

• Fröken Planera

Vad bra regler, somliga helt självklara, andra kan ju vara oerhört bra att få reda på så man inte gör bort sig alldeles!!!hahaha
    Vi kommer förmodligen ta några tips från er båda, Embo & Labbråttan..

• Fröken Planera

Igår fick jag en kul fråga av min kompis. Det är hon och hennes sambo som ska köra transporten mellan kyrkan och festen. Dodgen är från 1933, så de undrade om vi tyckte det var ok att de klädde sig i kläder från samma årtal (1933). Jag tycker att det kommer bli helläckert, eller vad säger ni????

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4