Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Embo, talar du till mig om tekniska termer??? Känner du mig inte alls????hahahaha
    Ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag har.. Och jag har definitivt ingen msn...

• Fröken Planera

Nä, gick inte att öppna! Men tack båda Emma och Anettan.
    Jag kunde öppna Anettans..

• Fröken Planera

Bra Anettan! Varför krånglar du till det så, Embo???
    Jag har skickat det till Sonnys mail där hemma, han kanske kan öppna det...

Anettan73 skrev 2008-06-16 11:11:31 följande:
    Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:05:16 följande:
    Mitt e ju gjort i Word..
  • Fröken Planera

Kunde inte du hellar se det???? Och jag som trodde att det bara är jag som inte kan..
    Då måste jag ju dra slutsatsen att Embo bara retas,. Hom har säkert inget färdig program, egentligen.

Anja, jag funderar på att hoppa över mötet i Köpenhamn idag. I så fall följer jag gärna med dig ut på poeerwalk idag! Hör av mig sen.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-16 11:15:39 följande:

Anettanvet du att du har två olika typsnitt i ditt vigselprogram?På psalmen I denna ljuva sommartid är det ett typsnitt som heter Footlight MT light och resterande text är Times New Roman. (syns inte jättetydligt men jag såg det) Ville bara säga det ifall du vill ändra.Tack så jättemkt för att jag fick tillgång t din mall o kolla ditt program. Tack till dig oxå Emma även om jag inte kunde se det
  • Fröken Planera

Datanörd...

Anettan73 skrev 2008-06-16 11:21:56 följande:
    Jag kunde öppna Embos.. Utan problem. Office publisher...
  • Fröken Planera

Har inte menskoppen dykt upp än, Anja?

• Fröken Planera

Du förstår att alla de moderna fackutruck du använder är rena grekiskan för en annan, va???

Anettan73 skrev 2008-06-16 11:51:25 följande:
    Fröken Planera skrev 2008-06-16 11:49:37 följande:
    Ha ha ha ha ha... Ja d e väl lite så kanske Nä jag vet inte hur man använder det programmet men vi har det...Har ju office proffesional
  • Fröken Planera

Labbråttan! Vilken fantastisk dag du fick!!! Jag ser fram emot min stora dag med skräckblandad förtjusning, för jag är övertygad om att något kommer krångla till sig och jag kommer definitivt inte vara lika lugn som du!!!
    När kommer bilderna???

• Fröken Planera

Anja! Nu har jag kollat på din sminkning. Jag tycker helt klart att bilden som är tagen inomhus ser bäst ut. Du är alldeles för mörk runt ögonen på den andra. Men när jag såg dig på kvällen efter att du suddat ut eyelinern runt ögonen var det superfint.
    Jag håller nog fast vid att du ska prata med Jenny på Tokyo igen och säga hur du vill ha det. Fy fasen för att springa mellan ställena den 19/7!!! Då ska du ju bara njuta så mycket det går. (Det blir nog en hel del stress utan att du krånglar till saker själv )Jag är helt övertygad om att Jenny gör det som du vill ha det, hon är verkligen lyhörd. det är ju trots allt du som ska vara nöjd och det vet hon åxå..

• Fröken Planera

Oj, klumpigt av mig att avslöja henne!!! hahaha Men jag tycker verkligen att hon är superbra och lyhörd, så jag tycker definitivt att du ska ge henne en chans till. Men jag förstår om du vill testa ett ställe till, för att få idéer. Men jag skulle absolut inte vilja ha 2 klockslag och 2 ställen att springa mellan den 19/7. Anja, imorgon är det exakt 1 månad kvar!!!! Åh, så nervös jag blir när jag tänker på det!

• Fröken Planera

Helt ärligt Anja, så tycker jag itne att du kritiserat henne alls. Du skrev ju faktiskt att hon vill att du ska skriva ner allt som du vill ändra på. Det tycker jag visar att hon är serviceminded...
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 10:21:22 följande:

Haha det är lugnt, är bara jag som är överdriven och sååå rädd att lämna ut folk eller såra någon och jag VAR JU NÖJD lixom...Var bara sminket i sig som jag var lite missnöjd med, inte själva makeupen egentligen...Så jag ska framföra allt jag har att säga så kommer det bli toppen, men vill ändå ha min sminkning på MUS för då får jag ju dessutom produkter. Ska ändå köpa produkter där ju, så då kan jag ju lika gärna TA en sminkning samtidigt istället för att bara köpa saker! Tänkte ju jag kunde gå in t henne någon dag efteråt och prata om ifall det är ok att hon sminkar mig med vissa av MINA egna produkter typ
  • Fröken Planera

Shit Embo!!! Hur mycket fick ni lägga i handpenning egentligen om 2 pers kan ta sig till Thailand????

Nä, gå och lägg dig igen, så blir det bättre i morgon.
    Men först tycker jag att du ska anmäla barnmorskan för misshandel!!!

Embo81 skrev 2008-06-19 10:44:02 följande:
    En del dagar är det nog lika bra att bara gå och lägga sig igen, var och tog cellprov imorse -vet i fan hur hon lyckades med pang sa det så klämde hon livmodertappen mellan specclumet och depressorn -AJ! ojdå, förlåt sa hon... Sen kom jag hem och försökte boka boende till nästa vecka, ska till gbg (min syrra ska operaras där upp, ganska stor operation) fullt på alla ställe med vettiga priser, har ingen större lust att lägga 1000 spänn natten på hotell. Sen har jag försökt få tag i tjejen som gör fixa min naglar -hon har helt gått under jorden. Gudsmeden som ska göra våra ringa är oxå puts borta. Nageltjejen och gudsmeden är bästa vänner och jag misstänker att de tagit handpenningen för ringarna och dragit till Thailand och sitter och skrattar på en vit strand...
  • Fröken Planera

ok, du har alltså BARA blivit av med din nagelteknolog... Hon kanske itne hör telefonen för att hon har dammsugaren igång...

• Fröken Planera

Embo. Tipsrunda med frågor om alla festdeltagarna brukar ju funka.. Kanske lite uttjatat och tajt med tid, om man ska få ihop något dagen innan.. Jag förstår helt plötsligt varför JAG aldrig blir utvald till lektant.. Jag är verkligen kass på sånt här,..

• Fröken Planera

Hej Brudar!"!! Sitter på jobbet och har som vanligt svårt att komma igång med det jag ska.. Har ju varit på Öland hela helgen. Mysigt, men kallt, regningt och blåsigt.
    Anne!!! Nu måste du väl börjat räkna timmarna??? Guuuud så spännande!! Ringer dig någon dag och kollar av hur du mår!

Labbråttan! VAd fina ni var, och vilket väder!!!
    Fysio! Kul att se bild på dig åxå Även ni var jättefina!!

Anja!!! Efter att jag suttit och knutit band på såpbubblorna, så imponeras jag mer och mer av alla som pysslar själva. Du måste definitivt tillhöra eliten!!!! Vilka snygga grejer du gör!!!

• Fröken Planera

Embo. Vi har beställt såna band från Calligraphen.
    Anja verkar inte vara vid sina sinnens fulla bruk. Undrar om det beror på Cb (hunger) eller nervositiet?

Embo81 skrev 2008-06-23 11:00:21 följande:
    Men Anja! du har ett band av papper som är vågrät, sen har du ett snöre som lodrät (på festprog alltså). Var har du köpt det? sen vill jag även veta var du köpt det silvriga pappret till bordplceringen. Fattar du nu? shit chefen passerad:oj vad du skriver...!!!!
  • Fröken Planera

Menar du shit, positivt, eller negativt, Hedebris?

Hedebris skrev 2008-06-23 12:32:38 följande:
    har varit på rosengård nu....godisaffären ni vet...säger bara SHIT!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4