Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Japp, jag är åxå här!!! Bra initiativ, Anja! Jag fick lite panik när jag såg att den förra tråden var stängd!

Jag har varit i Stockholm och jobbat, har varit runt i lite brudbutiker där. Fy Fan vad glada vi kan vara som inte gifter oss där uppe. Hittade inte ett enda par schyssta skor under 1000-lappen!!!
    Ihelgen är min ena tärna på besök, så vi ska ner till stan och kolla smycken imorgon. Spännande. Ni får lycka till i Åkarp, ni som ska dit!

• Fröken Planera

Tjena Brudar!!!! Synd att ni inte hittade så mycket på Kvinnligt under.. Själv så har jag fyndat som fanken idag!!! Hittat både smycken och skor!!! GUD vad skönt, jag har verkligen bekymrat mig för det där. Nu är det bara underkläderna kvar.. Men det får dröja några månader till, jag har nämligen bestämt mig för att skriva in mig på viktväktarna på tisdag, NU JÄVLAR!!!

• Fröken Planera

Anne! Jag hittade skor på Scorett, ett par vita pumps, med 2 olika vita nyanser (vita lackskor). De kan användas även till "vanliga" kläder senare, 399 kr kostade de. Jag slog till direkt!!
    Smyckena hittade jag på Smyckesboden på Ö Mårtensgatan. Halsband i silver med ett hjärta, som påminner om hjärtanen som vi har på inbjudningskorten, och så likadana öronhängen till. Helnöjd!
    Men jag har inte hittat vigselring än.. Ska kolla det i veckan. Är det någon som vill följa med som smakråd?

• Fröken Planera

Jag har fullt upp imprgon efter jobbet, annars har jag det ganske fritt på kvällarna resten av veckan. Vilken kväll passar dig, Anne? Jag har lite tillgodo hos Sundelius, så jag ska försöka hitta en ring där. Vilka butiker har du på G?

AnneiLund skrev 2008-03-30 19:40:18 följande:
    Åhhhh låter superbra...och smakråd...sånt säger man ju inte nej till....Även jag ska kola ring i veckan, jag har ju äntligen börjat hitta vad jag vill ha och den ringen kommer ut i butikerna på tisdag....I hope....Fröken Planera skrev 2008-03-30 19:31:43 följande:
  • Fröken Planera

Tisdag passar mig utmärkt. Jag slutar jobbet 16.00, så när som helst efter det. När passar dig?

• Fröken Planera

Hej Anja! Tyvärr så har vi ju haft inbrott hemma så jag har ingen kamera som jag kan ta kort med för att lägga in här..=(
    Så nu vet ni varför mitt galleri är tomt.
    Jag gav 475:- för smyckena. De som jobbar där är supertrevliga, jag fick själv plocka med alla kedjor och hängen, så jag fick pussla ihop det som jag ville ha det. Jag kan verkligen rekommendera Smyckesboden!
    Men om du har vägarna förbi Stockholm Anja, så borde du definitivt gå in på Silver City på Drottninggatan. De hade superfina rosa glashjärtan i silverinfattningar. Jag tänkte på dig när jag såg dem!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-30 22:17:06 följande:

Fröken planera... låter som såna smycken ajg vill ha...Ska ju ha hjärtan! kanske får ta en sväng till smyckesboden. Hur mkt gav du för dina smycken (förlåt ofin fråga, hehe) jag vill se både skor och smycken... lägg in bilder NUUUU...
  • Fröken Planera

Hej Anne! Såg du mitt sms?

• Fröken Planera

Vilken bild???
    Ja, torsdag passar mig utmärkt! Jag jobbar till 16.00 då åxå, när kan du..?

AnneiLund skrev 2008-03-31 09:00:57 följande:
    Snygg bild!! Fröken Planera skrev 2008-03-31 08:55:43 följande:
  • Fröken Planera

Aha.. Den bilden!! Visst är han fin min Älskling..=)
    16.30 Passar mig åxå, kommer du med tåg då?

• Fröken Planera

Anja!! Vad synd, ska du behöva utsätta dig för frestelser en dag till???
    Jobbar du bara helger, eller? Vi måste försöka boka in en ny fika snart, så det vore ju bra att veta hur du jobbar egentligen.
    Och alla Ni andra brudar, hur flexibla är ni (för en ny fika menar jag!)

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4