Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag kan säkert fixa lite goda varuprover på några muffins eller kärleksmums eller wienerbröd till dig, Anja, så klarar du av kalaset billigt och bra. Och framför allt snabbt, så hinner du vara med på en liten hipp-kväll!

• Fröken Planera

Hahaha.. Jag förstår vad du menar, Embo. Lycka till!

• Fröken Planera

Vad synd att ni inte kan den helgen. 17/5 är tuff för mig, men allt går ju att lösa, om man bara ger sig fan på det. Skulle den dagen passa fler? Embo, hor ser det ut för dig?
    Vi har en fotograf som heter Maja Jakobsson, vi betalar 7000 för henne. Då tar hon poträttfoton, vigseln och minglet. Vi kommer att få cd-skivan med alla korten.

• Fröken Planera

Anja, inte luktar väl Escadas Magnetism yllekofta! Den luktar ju jätte gott!!

• Fröken Planera

Sonny och jag ska synka våra kalendrar ikväll, så jag får kolla upp den 10/5 också. Hur ser det ut för övriga den helgen?

• Fröken Planera

Yes! Den goda viljan segrade! Kalendrarna är synkade så jag kan också den 17/5.
    FYSIO, kan du vara vänlig och ändra Göteborgsvarvet?!? Det kan väl inte vara så svårt?! haha
    Det är som sagt omöjligt att hitta en dag som passar alla, men den 17/5 verkar minst dålig. (Jag kan även den 10:e, om det passar fler bättre..)
    Fysio, jag kommer inte in i ditt galleri, vill ju se din ring!

• Fröken Planera

Åh Fysio, de ringarna har jag åxå provat, men den passade inte ihop med min förlovningsring.. Men den är snygg!!

• Fröken Planera

Embo, jag såg din Älskling ifrack. Stiligt!!! Men vad konstig han såg ut i anskiktet..haha

• Fröken Planera

mmmmmm, Labbråttan.. Pannacotta med hallon.. mums! Behöver vi verkligen något mer??? hahaha

Om vi bestämmer oss för nåt mer, så föreslår jag Canelloni till huvudrätt, så kan vi ju köra lite italienskt tema. Canelloni kan man ju göra hur nyttiga eller onyttiga som helst. Skitbra!

Nu måste vi bara hitta någonstans att vara också.. Jag får checka hemma hur det ser ut där. Får höra om de kan tänka sig tillbringa kvällen någon annanstans.. Det kan bli trångt, men finns det hjärterum så..=)

• Fröken Planera

Bra Anja, då har vi förrätten åxå fixad!!! hahaha

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-09 14:26:27 följande:

Jag ÄLSKAR cheesecake
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4