Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

det är lugnt Embo, han är på sjukhuset idag, sen har han möten på andra orter hela vecka, så det är lugnt.. (Synd bara att även jag har en massa möten denna veckan, åker iväg i morgonm bitti och kommer hem torsdag kväll. På fredag ska jag ju på möte i VINSLÖV med Ateljé MB)
    Så jag kan sitta på BT idag..Men snart drar jag, jag ska ju på fotbehandling idag!!!

• Fröken Planera

Japp. Jag ska ta med kameran, så får syrran ta kort. Så nu jäkla ska ni fåse bilder!
    Har jag tur så kanske vigselringen också hinner komma!

Jag frågade förresten Sonny om han skulle följt med om de blev en BT träff med respektive. (Jag föreslog grillning och brännboll)Jag nämnde även att Daniel tycker det är patetiskt att träffa folk på internet) Då sa han att det hade varit ok, för killarna är skyddade från det patetiska, eftersom de "bara"
    ställer upp för sina brudar och är glada att äntligen få se dem utan datorn framför sig... hahaha Vad menar han???

Nä, nu är det dags för Lofoten! återkommer med rapport sen!

• Fröken Planera

Säg en kväll, så löser det sig säkert för mig. Jag ska bara ut och resa onsd-torsd nästa vecka, sen är min reseperiod nästan över! Bara några strödagar med kortare resor. Så mig spelar ingen större roll!! Men hänger mer än gärna på!

Embo81 skrev 2008-05-22 17:25:15 följande:
    !!!!!!BIODAX!!!!!! "Made of honour" med Patrick Dempsey har premiär nästa fredag (30/5). På middagen i lördags pratade vi om att vi skulle gå och kolla på den. Finns det fortfarande ett intresse? Vilken dag passar er?
  • Fröken Planera

Och vet ni... Imorgon kl. 10.15 ska jag prova min klänning!!!! iiiiiiiiiiiiiii så nervös jag är. Tänk om jag inte går i den....?! Håll tummarna för mig, snälla ni!!!

• Fröken Planera

God morgon på er!!! Sitter här och stressar upp mig över att jag ska prova klänningen idag.. För er som inte vet det, så har jag naturligtvis beställt en storlek för liten... (Kändes som en bra idé just då, men nu håller jag på att kissa ner mig.) Jag har vägt och mät mig, så jag har faktiskt gått ner 5kg, men man vet ju aldrg...

Angående vecka 23, så kan jag alla kvällar utom tisdagen.
    Jag hör av mig när klänningen är provad!!!

• Fröken Planera

Hej på er!
    Här kommer några rader från Blekinge! Är ju här hos min syster och föräldrar eftersom det är marknad i byn. Kevin har smällt 550 kronor på karuseller och en massa skit!
    Jag har som sagt provat klänningen!!! Tjoho, vad bra den satt!!! Jag har ju varit sååå nervös att mina -5kg inte skulle räcka, men den satt som gjuten!!! Tyvärr var den ca 1cm för kort och det går inte att läggas ner. Jag måste alltså köpa nya skor (max 5cm:s klack))Är det någon som har ett par 39:or till salu??? Jag orkar inte börja om med det nu!!
    Dessutom så passade inte slöjan till, så jag fick köpa ny.. hmmm (ingeick inte i budgeten) Jag har även köpt underkläder!!! Shit, så snygga det är!!! Jag är helnöjd trots att klänningen är för kort!!! Nu längtar jag så jag håller på att döööö!!

• Fröken Planera

Förresten, så kommer jag INTE lägga ut några bilder på klänningen. Jag fick nämligen reda på att mina komipsar här i Blekinge har hittat min presentation här i BT och går in och kollar den med jämnba mellanrum!! Vad fasen gör de här???
    Jag har bilder i mobilen som ni kan se när vi träffas nästa gång. Jag tror att jag kan med på torsdagen, men jag kom på att Sonny ska ju på Sweden rock festivalen, så jag måste lösa det med Kevin!!

• Fröken Planera

Gärna för mig. Jag följer gärna med innan, men är inte säker på att jag kan stanna till bion.. Jag hade tänkt att Kevin kunde sova hos en kompis, men sen kom jag på att han ska ju på scoutläger kl. 10.00 på fredagen.
    Men lite mat och ett glas vin är jag med på..

Flamora skrev 2008-05-26 07:43:58 följande:
    Då kan vi väl ta den sena bion, är väl vid 21.. De som har möjlighet kan kanske träffas tidigare och äta något?
  • Fröken Planera

Åhhh, vad söt du är, Anja...! Galen brutta, det är det snällaste någon har sagt till mig på flera timmar!!!!hahaha
    Jag vill ju träffa dig åxå!!! Jag älskar att höra hur det går med din planering.hahaha
    Bestäm ni när vi ska träffas, så dyker jag upp och stannar så länge jag kan!!!

• Fröken Planera

Ja, just det!!! Jag har ju helt förträngt hennes hippa!!!
    Anne!!!! Rapport för helskotta!!!!

Anja, jag håller nog med dig om att jag hellre är med på den sociala biten.. men jag måste som sagt reda ut Kevin först.
    Så jäkla typiskt att han ska på läger så tidigt på fredagen, då kan han ju inte sova över hos någon kompis..
    Eller, förresten!!!! Nu vet jag !!!!! Han kan ju sova hos sin scout-polare!!!! Jipppiiiiiii!!! Jag ska ringa kompisens mamma och kolla. Då ordnar det ju sig!!!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4