Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
anja, min arbetskompis är naturligtvis inte här idag. Han är på nåt möte i Malmö, men dyker han upp, så frågar jag honom med en gång!!!
anja, min arbetskompis är naturligtvis inte här idag. Han är på nåt möte i Malmö, men dyker han upp, så frågar jag honom med en gång!!!
Anne! Vad kul att ni haft det bra i stugan. Men inte kan väl en sån här helg bli misslyckad. Speciellt om man får bara och mysa i en stuga vid havet. Jag hade mer än gärnat haft det så. Men jag är nöjd med vår helg åxå, trots att jag knappt hunnit få någon sol på mig!
Ja du Anettan, om ni inte beställt ringarna är, så kan det kanke vara dags nu..
Jag har varit och provat min.. Den glittrade såååå fint och så passade den perfekt!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag längtar tills jag får ha den på mig jämt!!!
Vad har ni skrivit i Era? Jag var så velig när de ringde, men bestämde mig för: "Älskad av Sonny. 19/7-08" Kan det stå så, tycker ni??? Han ska gravera ringen imorgon, så jag får fundera ett tag.
Jo, namn och datum ville jag också ha, men så står det ju i förlovningsringen, så jag ville ha något extra i vigselringen..
Mne om jag ska ha med allt, så måste de ta bort karatantalet, men det spelar väl ingen roll, eller tänker jag fel nu???
Ingenjörsbruden: Hör med Fellini då!
Anettan, Om du inte vill se bion, så kan du möta upp Anja och mig på restaurangen ca 19,30.
Anja, vad synd om dina fötter. Du som var så duktig med dina stavar..
du få väl vila ett par dagar, men sen är det bara att sätta fullfart igen!
Ja du Anne, i så fall är jag åxå väldigt gammal. Håller med dig helt.. Vi har i pch för sig inte övat än, men det är nog dags, känner jag..
Ja, det vet vi ju inte, eftersom det var fullt på Italia. Vad säger ni tjejer, ska vi chansa på Stortorgets uteservering, eller ska vi boka Fellini???
Äsch, vi chansar väl på Stortorget då, eller vad säger ni?
Hur mycket folk tror ni det är där kl. 19.30?
Vi skulle ju kunna behålla bokningen som plan B, som vi kan utnyttja om uteserveringen är full.