Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Ja, de har såna rättigheter på gräddhyllan, Anja... Jag skulle kunna ta med mig Kevin till fikat åxå, så kan ju grabbarna underhålla varnadra.. Vad tror du om det??
Ja, de har såna rättigheter på gräddhyllan, Anja... Jag skulle kunna ta med mig Kevin till fikat åxå, så kan ju grabbarna underhålla varnadra.. Vad tror du om det??
Jag tar också gärna ett glas vin.. mmm =)
Kevin är 10.
Ja, mig spelar ingen roll var.. Stortorget blir bra för mig.
Det verkar inte som att det finns fler Lundabrudar här just nu, men vi avvaktar och ser om de hinner svara under morgondagen..
Du tänker då på allt..=) Bra! Har du koll på vilka som kommer?
Flamora, nu har jag åxå kollat ditt galleri, så jag kommer känna igen dig. Jag står utanför Gräddhyllan med en tjurig 10-åring, tror jag. Jag jobbar fortfarande på att övertala honom att följa med..=) Men han SKA med, annars måste jag åka hem alldeles för tidigt..
Oj då, är jag såååå uppenbar??? hahaha
Men va fan??!! Det verkar som att min son är lite bortskämd med att äta ute, för det lockar honom inte längre.. Han var ju på Mc donalds med sin pappa igår, för då var jag i Stockholm. Tydligen så är det inte så många i vårt hushåll som kan fixa mat hemma..=)
Dessutom så kommer städerskan imorgon och då MÅSTE vi äta ute, så att hon kan jobba ifred.. (Shit vilket I-landsproblem, jag hör själv hur dumt det låter egentligen..)haha
Helt ärligt så klagar jag inte över min situation, jag fick ju städerskan i födelsedagspresent förra året, för att Sonny skulle slippa höra mitt tjat om att han aldrig hjälper till hemma..så egentligen har vi nog städerskan för Sonnys samvetes skull..=)Jag gillar hans samvete..haha
Nä, skit i det Embo.. Jag fick precis informationen på en annan tråd att det ska bli den varmaste sommaren på 150 år...=)
Om det mot all förmodan inte blir så, så blir jag helt knäckt och då blir det inget bröllop.
Embo förresten1 Såg du i Sydsvenskan idag??? de har ju haft en reportageserie om ett par som planerat bröllop. Idag var själva vigseln med och de hade haft den prästen jag pratat om. Madelene Körner, hon jobbar tydligen i Flädie, tror jag att det står..