Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vad tråkigt, Anja. Kan tänka mig att det känns tufft, det positiva är dock att allt sånt brukar lösa sig till slut, även om det ser mörkt ut just nu.
    Kan du tänka dig att jobba med annat, eller är det socionom-jobb du vill ha?

• Fröken Planera

Embo, Grattis!!! Blev den bra??? Har du satt in bild?

• Fröken Planera

Jag var inne på Ullners idag, kunde ju inte låta bli när jag var på stan. Shit, vilka ringar! Hur F-N ska man kunna bestämma sig???

• Fröken Planera
    Embo81 skrev 2008-03-31 19:49:18 följande:
    GabbyNä, har inte satt inte om mathias skulle få för sig att kolla i galleriet. Kolla på www.nixa.se bröllop, klänningar med släp, andra raden andra klänningen. Ska in och prova i veckan,s en ska den nog sys in lite, är såklart mitt emellan två storlekar. 36an gick inte att knäppa uppe vid skulderbladen och 38 sitter lite löst..Läste att ni hade haft inbrott skittråkigt. Mina föräldra hade inbrott i helgen, med vi satt óch planerade bröllopet som mest..
    Jag ska kolla klänningen sen, men jag tror jag vet vilken det är. Den är snygg.
    Jo du, vi hade inbrott på nyårsnatten. Vi kom hem efter att ha varit borta i 1,5 vecka hos våra familjer i Blekinge. Du kan tro att man inte hade några problem med att hålla sig för skratt när man kom in i den rensade lägenheten. Dom visste exakt vad som var värdefullt!! Det värsta var nog att de tagit pojkens saker som han sparat ihop pengar till själv., elscooter, bärbar DVD och sånt där. Idioterna hade t om slitit ner 42 tums tv från väggen, så att hållaren gick sönder. Hur tog dina föräldrar det? Många tycker ju det är jobbigt att bo kvar efteråt, me jag blev bara förbannad för att de förstört min semester!!
  • Fröken Planera

Embo, ja, det var den klänningen jag trodde, den är fin. Man har ju tittat igenom den där hemsidan några gånger. Jag har beställt den som kommer upp på startsidan, den som heter 7534..
    Jag tycker den är fin, för den är så enkel..

• Fröken Planera

Jag tycker också 1:an, möjligtvis 2:an, absolut inte 3:an. Jäkligt snygga skor, förresten..=)

ingenjörsbruden skrev 2008-04-01 11:42:24 följande:
    Smakråd!!! Please!! Har tänkt ha en tiara m pärlor (långt bak invid håruppfästningen)!Men vilken av de tre som jag har i bildgalleriet tycker ni är snyggast??
  • Fröken Planera

Anne! Ja, jag skrev in mig på viktväktarna igår. 10.8kg SKA bort innan den 19/7. Så nu är det hårda tag. Ska vi ta den där jättelånga promenaden på lördag som du pratade om?

Om ni ska se 27 dresses så hänger jag mer än gärna på, vill sååå gärna se den!

AnneiLund skrev 2008-04-02 10:57:00 följande:
    Gabbi!"!!Har du börjat på viktväktarna nu?
  • Fröken Planera

Anja!!! Vad fan är en menskopp??? har aldrig hört talas om det!
    Egentligen så kan jag nog räkna ut vad det är.. Men är det så fräscht??

• Fröken Planera

Fysio! Vi ska också ha "Med hjärtats egna ord" under vigseln (och kanske även som brudvals) Den är ju sååå fantastiskt fin. Jag övar fortfarande på att lyssna på den utan att börja gråta, det är svårt, men det går bättre nu.HAha
    Den passar oss så perfekt!!

• Fröken Planera

Jag har funderat på en sak, tjejer. Ska vi inte ta och arrangera en "Möhippedag" för oss själva med en härlig middag och en massa gott vin..? Skulle inte det kunna vara något?

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4