Inlägg från: Fröken Planera |Visa alla inlägg
  • Fröken Planera

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Vad kul! Ni kan väl kolla era kalendrar och se vilken dag som skulle passa bäst? Om vi kan hitta en lördag vore det ju toppen!

• Fröken Planera

Jaha.. Jga hittar naturligtvis inte min kalender, men återkommer så fort jag kollat upp det. Fysio, du får ta ett snack med din chef.. Man kan ju bara inte stänga av den viktigaste sidan av alla..haha

• Fröken Planera

Labbråttan, hur vet du att du inte ska ha nån möhippa???

labbråttan83 skrev 2008-04-04 20:14:12 följande:
    Jaaaaaa, middag och vin låter kanon! Eftersom jag inte ska ha någon möhippa så hade det kännts kul med en "light" variant Men funkar det med allas dieter??
  • Fröken Planera

Nej, Jen, jag missade körslaget. Hur såg hon ut?
    Jag tänkte på det där med möhippan, är det fler som har några lediga lördagar. För mig ser det tufft ut i April, men andra halvan av Maj ska gå bra. Vad tycker ni, ska vi gå ut, eller ska vi fixa mat hemma hos någon? tänkte bara eftersom flera av oss fortfarande sparar pengar. Vi skulle kunna gå ut efter middagen.

• Fröken Planera

Hej! Jag har hittat min kalender. Den 24/5 och 31/5 funkar för mig. Skulle kunna gå den 17:e åxå..

• Fröken Planera

Det låetr Bra, Embo, vi spikar den dagen. Så får vi komma med förslag om vad vi ska göra. Vad säger ni, äta ute, eller laga mat hemma?

• Fröken Planera

Jag håller med dig Embo, det är hur mysigt som helst att laga mat ihop. Vad tycker resten? Vår ekonomi är åxå ganska ansträngd just nu..

• Fröken Planera

Mina svärföräldrar är likadana, men jag har räknat ut att det blir 10 000, för det fick Sonnys bror när han gifte sig för 10 år sen och hade ett bröllop i partytält på gården hemma. De är ju så noga med att alltid vara så rättvisa på öret.. Sen att 10000 inte är värt lika mycket idag, det skiter dom i..

• Fröken Planera

Anja, Varför har ni kalas i 3 dagar när någon fyller år? Kan ni inte bjuda alla på en gång?=)

• Fröken Planera

Anja. Kan ni inte ha kalas lördagen innan hon fyller år, jag ser ju fram emot att du plågar oss med bilder på din bröllopsklänning. Jag vet ju inte ens om jag kommer i min då..

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4